Ştefan Bănică Jr. îşi tratează fanii cu „Super-Love“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

2010 este un an „ocupat“ pentru Ştefan Bănică Jr.: a moderat la PRO TV „Dansez pentru tine“, repetă la Teatrul de Comedie din Capitală piesa „Cui i-e frică de Virginia Woolf“ şi pregăteşte un nou album de autor.

Ştefan Bănică Jr. a lansat recent cel mai nou cântec şi videoclip al său, intitulat „Super-Love" . „Este primul meu clip cu tentă de music-hall şi nu ştiu să mai fi văzut acest gen de producţie la noi", explică artistul. „Împreună cu regizorul Iulian Moga, am încercat să pun în valoare cât mai mult mesajul piesei, care este unul pozitiv şi în care se vor regăsi mulţi, indiferent de vârstă".

În „Super-Love", Bănică Jr. apare „deghizat" într-un funcţionar plictisit de munca de birou, care evadează într-un univers imaginar, plin de dinamism şi culoare. „M-am distrat şi m-am jucat, făcând un personaj care sper să devină simpatic publicului". Artistul mărturiseşte însă că, în viaţa reală, nu a făcut niciodată muncă de birou: „Am fost un tip norocos. Dinainte de a fi student la teatru, mi-am câştigat existenţa doar din această meserie. Aşa că n-a fost nevoie să caut altceva".

Piesa „Super-Love" va figura pe albumul cu acelaşi nume, a cărui lansare este anunţată pentru această toamnă. Noul material discografic „va aduce 12 cântece noi", spune Bănică Jr.. „Este un album care mă reprezintă acum, cu experienţele acumulate de la ultimul album şi până în prezent. Vor fi şi câteva piese de o altă factură decât cele înregistrate până acum, pe care oamenii poate că nu sunt obişnuiţi să le audă cântate de mine. Nu ştiu de ce, însă cu cât tehnica evoluează şi vine cu tot felul de sunete noi, generate pe computer, cu atât mai mult îmi vine să mă reîntorc la un sunet de studio analog (imprimat pe bandă de magnetofon), pentru că are mai multă căldură, iar genul meu de muzică sună mai bine aşa", mărturiseşte artistul.

Apariţia videoclipului a coincis cu lansarea campaniei „Super-Love" pe site-ul oficial, www.stefanbanica.ro. Campania, dotată cu premii, îşi propune realizarea unei baze de date cu fanii interpretului şi răsplătirea lor pentru fidelitate. „Industria muzicală din România este afectată de descărcarea de pe internet, mă refer la cea ilegală. Situaţia e aceeaşi în toată lumea, dar la noi se simte acut - vânzările de discuri au scăzut drastic. Cu atât mai mult îi respect şi îi apreciez pe cei care vor să aibă un disc original în casă, pentru că el reprezintă respectul muncii tale ca artist", explică Bănică Jr..

Potrivit interpretului, „campania «Super-Love» va dura până la sfârşitul anului 2010 şi este gândită în două etape. Prima a început deja şi se încheie odată cu lansarea albumului «Super-Love» din toamnă, unde va fi premiat primul câştigător al campaniei. Din acel moment şi până în decembrie va avea loc cea de-a doua etapă, dedicată celor care vor cumpăra discul «Super-Love» şi care vor avea şansa să primească Marele Premiu chiar în timpul Concertului extraordinar de Crăciun, ce va fi transmis la TV".

Vedete



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite