Madonna – un brand inepuizabil

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Madonna rămâne Madonna „şi-n şanţ“: statutul de celebritate al divei rămâne neclintit, iar brandul ei, clădit cu trudă pe parcursul a trei decenii, îşi continuă cu insistenţă expansiunea.

Finalul săptămânii trecute a găsit-o pe Madonna serbându-şi, cu un uşor avans, ziua de naştere (16 august), la un club londonez. Momentul a fost unul dintre cele mai comentate evenimente mondene ale săptămânii, deşi presa a avut voie să consemneze doar sosirea triumfală a divei şi a invitaţilor.

Tema centrală a comentariilor a fost, desigur, aspectul sărbătoritei, în vârstă de 52 de ani. Ca de obicei, aceasta s-a întrecut pe sine, arătând cu cel puţin două decenii mai tânără. Chipul juvenil al artistei este, de altfel, unul dintre subiectele eterne ale presei mondene. Iar dacă o ascultăm pe protagonistă, el se datorează „genelor bune", „alimentaţiei echilibrate" şi „exerciţiilor fizice".

Elixirul real al tinereţii este însă un secret bine păzit, care nu poate fi decât intuit sau speculat şi „bate" în zona intervenţiilor estetice la care apelează, oricum, numeroase celebrităţi. Contemplarea extatică a chipului ei „tânăr şi radios" a fost dublată şi de concluzia neoficială că „Madonna şi-a făcut, din nou, cu siguranţă CEVA".

Elementul de atracţie au fost implanturile de pomeţi (proeminenţe apărute în mod misterios pe faţa vedetei în urmă cu doi-trei ani), care în fotografiile cele mai recente par substanţial reduşi. Constatarea a fost corelată cu o bârfă publicată de tabloidele britanice în urmă cu două-trei luni, potrivit căreia vedeta şi-ar fi alocat un buget de 200.000 de lire sterline pentru intervenţii estetice pre-aniversare. Aşadar, Madonna întinereşte într-o lună cât îmbătrânesc alţii într-un deceniu, semn că nu intenţionează să părăsească prea curând arena showbizului. 

În paralel, diva îşi întreţine cu conştiinciozitate brandul, extins de la muzică la cinematografie: după ce şi-a etalat destul de neconvingător talentele actoriceşti, ea regizează acum un lung metraj („W.E.") şi a reuşit recent să exaspereze actorii şi echipa de filmare, având nevoie de trei ore pentru realizarea unei scene de zece secunde.

În plus, Madonna se gândeşte serios la continuitate şi pregăteşte „generaţia următoare", în persoana fiicei ei Lourdes; la nici 14 ani, aceasta este deja imaginea unei linii vestimentare proprii, intitulată „Material Girl", şi prezintă o asemănare fizică uluitoare (atent cultivată) cu ilustra ei mamă. Prin urmare, dacă ne gândim că diva mai are încă vreo trei copii, iar chirurgia estetică progresează în ritm galopant, brandul Madonna se anunţă inepuizabil.

Vedete



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite