„Jos Pălăria“ câştigă tot mai mulţi adepţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
„Jos Pălăria“ câştigă tot mai mulţi adepţi
„Jos Pălăria“ câştigă tot mai mulţi adepţi

Campania „Jos Pălăria“, lansată de PRO TV, vine ca o ploaie rece pe o vreme caniculară. Mesajul ei constă în redescoperirea adevăratelor valori.

Deşi, la un moment dat, ajunsesem să cred că se promovează ştirile criminale, accidentele de tot soiul şi incultura, iată că, vara asta, avem parte de o revoluţie în toată puterea cuvântului. Este vorba despre revoluţia bunului-simţ, a responsabilităţii şi a respectului reciproc.

Nu mai este un secret, faptul că, teasingul într-o campanie instigă la replică, aşa că, postul de televiziune a dat un start plin de mister revoluţiei „Jos Pălăria“. Miercuri seară, 22 iulie, pălăriile colorate în roşu, verde şi albastru au invadat capitala Bucureşti, apoi alte cinci oraşe importante din ţară: Cluj, Braşov, Iaşi, Constanţa şi Timişoara.

Locuitorii au rămas uşor nedumeriţi crezând că este vorba despre o campanie de protecţie împotriva caniculei. Alţii credeau că se anunţă un festival al modei retro. La întrebarea legată de provenienţa şi scopul pălăriilor colorate, răspunsul unui domn a fost adorabil: „... de eleganţă, la ce te îmbraci, se asortează o pălărie frumoasă“.

PRO TV propune instaurarea bunului-simţ şi a respectului în România. „Jos Pălăria!“ pentru românii care încă mai privesc partea bună a lucrurilor, pentru cei care luptă pentru viaţă, pentru cei care pot zâmbi, chiar dacă sunt afectaţi de problemele cotidiene. În fiecare zi, Ştirile PRO TV invită telespectatorii, să-i cunoască şi să ia exemplu de la românii, în faţa cărora, putem spune “Jos palaria!“.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite