www.adevarul.ro, peste www.evz.ro şi în septembrie
0Site-ul celui mai vândut ziar quality din România s-a menţinut pe primul loc în rândul celor mai accesate variante online ale publicaţiilor premium. Luna trecută, adevărul.ro a fost accesat de 948.299 de vizitatori unici, în timp ce principalul său competitor, evz.ro, a căzut pe locul al treilea cu 829.172 de unici.
Venirea toamnei a început să învioreze traficul unora dintre site-urile publicaţiilor, după ce august a fost una dintre cele mai slabe luni din punct de vedere al numărului de vizitatori unici.
Citiţi şi:
- Scade tirajul presei scrise autohtone
- „Adevărul“ devine lider şi pe internet
- „Adevărul“ a crescut de patru ori într-un an
- „Adevărul“, peste 120.000 de exemplare pe zi!
Site-ul ziarului „Adevărul“ a reuşit să-şi consolideze poziţia de lider din rândul publicaţiilor de calitate, după ce o ocupase pentru prima dată în luna august.
Astfel, adevarul.ro a atras, în luna septembrie, 948.299 de vizitatori unici, cu 4,6% mai mulţi decât în august şi cu 45,3% mai mulţi faţă de iunie.
Printre cele mai vizitate materiale se numără seria de articole „Evadaţi în Paradis“, un proiect special ce prezintă un jurnal cu poveştile a doi români care trăiesc într-unsat „eco“ din sudul satului brazilian Bahia. În luna septembrie, articolele din această secţiune specială au avut peste 70.000 de vizualizări.
Un alt articol care a atras atenţia publicului a fost „Sex pentru cazare la Agronomie“, o anchetă exclusiv „Adevărul“, care a avut peste 36.700 de accesări. Şi articolul „Grila de salarizare a bugetarilor“ a fost vizualizat de peste 21.000 de ori.
Un alt proiect special al adevarul.ro, care a atras o audienţă importantă în luna septembrie a fost turneul de tenis US Open. Competiţia a avut o secţiune pe site care a fost actuzalizată cu zeci de materiale din timpul evenimentelor.
Interviul cu prim-vicepreşedintele PDL, Theodor Stolojan, a fost vizualizat în luna septembrie de peste 15.500 de ori. În plus, traficul adevarul.ro a explodat şi pentru că numărul ştirilor de pe site a crescut considerabil în ultimul an, dar şi datorită faptului că redactorii asigură conţinut 24 de ore din 24.
Evz.ro a pierdut 7.329 de vizitatori unici
Cel de-al doilea clasat în topul celor mai accesate site-uri de publicaţii a ajuns gândul-info, care a avut o creştere de 6% a numărului de vizitatori unici.
Site-ul din trustul MediaPro a fost ajutat şi de scăderea evz.ro. Site-ul trustului Ringier a pierdut în luna septembrie 7.329 de vizitatori unici faţă de august. Mai mult, varianta online a „Evenimentului zilei“ a căzut mult sub pragul de un milion de unici, atins în luna iulie.
Cotidianul.ro, în scădere continuă
Şi varianta online a cotidianul.ro şi-a menţinut trendul descendent. Rumoarea din jurul venirii lui Cornel Nistorescu la conducerea editorială a ziarului „Cotidianul“ nu a reuşit decât să adâncească şi mai tare scăderea traficului.
Astfel, în luna septembrie cotidianul.ro a pierdut 16.847 de cititori unici, ajungând la 515.428. romanialibera.ro a înregistrat o creştere a numărului de vizitatori, însă rămâne la un trafic destul de modest: 386.192.
Record
Proiectul cu cel mai mare trafic din septembrie afost seria de articole „Evadaţi în Paradis“. Poveştilea doi români care trăiesc într-un sat „eco“ din sudul satului brazilian Bahia a fost accesat luna trecută de peste 70.000 de ori.
„Adevărul“, cel mai vândut în print
- Conform datelor Biroului Român de Audit al Tirajelor, ziarul „Adevărul“ a vândut în luna iunie 126.177 de exemplare pe apariţie, la mare distanţă faţă de „Jurnalul Naţional“ (64.979) şi „România liberă“ (45.089).
- De asemenea, „Click!“ este cel mai vândut ziar din România. În iunie, tabloidul a înregistrat 235.492 de exemplare vândute pe ediţie, în timp ce competitorul său, „Libertatea“, a coborât la 200.409 exemplare.