Ziarele şi televiziunile vor supravieţui

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ziarele şi televiziunile vor supravieţui
Ziarele şi televiziunile vor supravieţui

Una dintre concluziile celei de-a patra ediţii a RoNewMedia a fost că mediile tradiţionale nu trebuie să ignore internetul, ci să-l integreze în abordările lor. Specialiştii prezenţi la eveniment cred că implicarea utilizatorilor în activităţile de comunicare reprezintă noua abordare în marketing.

Reprezentanţi ai mai multor companii care activează în online au prezentat ieri, la cea de-a patra ediţie a evenimentului RoNewMedia despre noile abordări în materie de business online.

Hrabren Suknaic, Regional Manager Google, a remaract evoluţia puternică a onlineului din ultimii zece ani. „În acest moment, utilizatorul deţine controlul asupra a ceea ce vrea să consume şi cu cine vrea să împartă această informaţie“.

Hrebren estimează că în următorii 10 ani, jumătate din conţinutul livrat va fi pe internet. Cu toate acestea, reprezentantul Google a ţinut să sublinieze că explozia intenetului nu va duce la moartea printului sau a televiziunii: „Aceste canale vor trebui să se adapteze şi să integreze onlineul în abordările lor“. Hrabren a dat exemplul BBC, un jucător tradiţional, care s-a adaptat revoluţiei online prin lansarea BBC iPlayer.

În cadrul evenimentului, reprezentanţii companiilor au amintit şi despre precedentul creat în Marea Britanie, unde veniturile din publicitatea online le-au depăşit în prima parte a acestui an pe cele din TV. „Au existat anumite avantaje care au accelerat creşterea investiţiilor din online. Unul dintre ele ar fi obiceiul englezilor de a face plăţi cu cardul“, a explicat Matt Bailey, Head Of Affiliate al companiei de comunicare digitală i-level.

Specialiştii în online cred că trebuie înţeles faptul că utilizatorul este activ şi că trebuie să fie tot mai implicaţi în activităţile de comunicare. „Marketingul, aşa cum îl ştim, a murit“, spune Robert Gibbs, cofondator şi preşedinte Kondiment, care crede că utilizatorii sunt cei care determină ceea ce este relevant pe internet.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite