Contul internaţional de media al Vodafone merge la Omd

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Contul internaţional de media al Vodafone merge la Omd
Contul internaţional de media al Vodafone merge la Omd

În urma unui pitch (licitaţie), derulat în această vară de operatorul de telefonie mobilă la nivel mondial, reţeaua OMD va gestiona bugetul de media estimat la peste 800 de milioane de lire sterline (un miliard de dolari).

În finala licitaţiei ajunseseră WPP şi OMD, iar publicaţia Brandrepublic o dădea drept favorită pe prima. Potrivit „Advertising Age“, schimbarea va fi făcută în aproximativ 20 de ţări din Europa, America nefiind afectată deoarece Vodafone are o acoperire mai mică.

În România, bugetul de media este gestionat de Universal McCann, divizia de media a B.V. McCann Erickson, de mai bine de zece ani, de pe vremea când Vodafone se numea Connex.

Contul a avut până acum o poziţie deosebită faţă de restul ţărilor pentru că, în România, reţeaua OMD era slab reprezentată, în timp ce McCann este un vechi partener.

OMD A câştugat şi Renault Nissan

În plus, potrivit şefului McCann, agenţia are contract cu operatorul telecom până la sfârşitul anului 2010. OMD a câştigat anul trecut, în urma unei alinieri pe reţea, bugetul de media al producătorului de automobile Renault Nissan, estimat de adplayers.ro la şapte-opt milioane de euro. în 2008, agenţia de media a avut o cifră de afaceri de aproape 11 milioane de euro. De asemena, firma Omnicom Media Group (OMG), parte a aceluiaşi grup, a avut o cifră de afaceri de 12,7 milioane de euro. Prin urmare, veniturile cumulate au fost de 22,9 milioane de euro.

La începutul acestui an, OMD a pierdut contul Vodafone în Marea Britanie, în favoarea agenţiei Carat, parte a grupului Aegis.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite