THR are cele mai mari şanse să câştige licitaţia pentru brandul de ţară
0
Ministerul Turismului a publicat ieri ofertele financiare depuse de companiile care au intrat în faza finală a licitaţiei pentru brandul de ţară. Cea mai convenabilă ofertă vine din partea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion - Taylor Nelson Sofres.
Potrivit Ministerului, oferta consorţiului este de 894.970 de euro, în timp ce asocierea Saffron - Brandient - Acacia a oferit 1,6 milioane de euro, iar TBWA - GfK România, 993.740 de euro.
Toate cele trei consorţii au depus oferta tehnică şi au prezentat scrisoarea de garanţie în cuantumul solicitat de Ministerul Turismului, respectiv de 40.000 euro.
După ce comisia de evaluare va analiza ofertele tehnice depuse, pentru a verifica dacă sunt în conformitate cu caietul de sarcini, câştigătoare va fi desemnată oferta cu cea mai mică valoare, conform criteriului de atribuire (preţul cel mai scăzut). În acest caz, asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion - Taylor Nelson Sofres are cele mai mari şanse să câştige licitaţia.