"Adevărul" şi "Click!", cele mai mari creşteri de audienţă potrivit SNA

0
Publicat:
Ultima actualizare:
"Adevărul" şi "Click!", cele mai mari creşteri de audienţă potrivit SNA
"Adevărul" şi "Click!", cele mai mari creşteri de audienţă potrivit SNA

Ultimul val al Studiului Naţional de Audienţă (SNA), realizat pentru perioada 14 aprilie 2008 - 12 aprilie 2009, arată creşteri ale audienţelor pentru cele mai multe publicaţii, comparativ cu valul anterior. "Adevărul" a avut cea mai mare creştere de audienţă în ceea ce priveşte ziarele quality, în timp ce "Click!" a crescut cel mai mult la capitolul tabloide. 

Audienţa înregistrate de "Adevărul" la categoria publicaţii quality a crescut, în valul 14 aprilie 2008 - 12 aprilie 2009, cu 13,2% faţă de măsurătorile SNA din perioada ianuarie 2008 - ianuarie 2009. Pe locul secund se plasează "Curierul Naţional", cu o creştere a audienţei de 4,6%, în timp ce "Ziarul Financiar" este pe locul al treilea, cu o creştere de 4%. Singurele scăderi de audienţă înregistrate printre publicaţiile quality sunt cele ale ziarelor "Jurnalul Naţional" (-2,9%) şi "Ziua" (-1,8%).  

La categoria publicaţiilor tabloide, "Click!" a avut cea mai mare creştere a numărului de cititori, cu 16,5%. Astfel, publicaţia a ajuns de la  685.000 de cititori, câţi avea perioada ianuarie 2008 - ianuarie 2009, la o audienţă de 798.000, în ultimul val. "Cancan" a avut o creştere de 14,2%, iar "Libertatea" - 2,6%.

Audienţele ziarelor de calitate

Publicaţia  Număr de cititori (mii) Variaţie faţă de valul anterior (mii de cititori) Jurnalul Naţional 668 -20 Evenimentul Zilei 545 +9 Adevărul 473 +55 România liberă 256 +7 Gândul 245 +5 Ziarul Financiar 233 +9 Cotidianul 231 +1 Curierul Naţional 158 +7 Ziua 109 -2

Audienţa ziarelor tabloide

Publicaţia  Număr de cititori (mii) Variaţie faţă de valul anterior (mii de cititori) Libertatea 1.450 +37 Cancan 894 +111 Click! 798 +113
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite