Românii, îndemnaţi să trăiască sănătos

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Campania lansată de Asociaţia Publicitarilor şi CNA are un buget de aproximativ 300.000 de euro. Prima fază a programului constă într-o cercetare ce vrea să stabilească stilul de viaţă al românilor.

Campania, lansată în 2008 de Asociaţia Internaţională a Publicitarilor (IAA) în parteneriat cu Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), intră anul acesta într-o nouă etapă.

Bugetul campaniei din acest an este de 280.000 – 300.000 de euro, în timp ce în 2008 au fost investiţi aproximativ 300.000 de euro.

Prima fază a programului a debutat ieri prin acţiunea „Lanţul Culorilor“, care se va desfăşura pe durata a două săptămâni, până la 5 iulie. În această perioadă, bucureştenii din anumite zone ale Capitalei, cum ar fi Piaţa Unirii, pot să-şi aleagă de la membrii echipei „Lanţul Culorilor“ câte o panglică sau câte o brăţară de culoare roşie, galbenă, verde sau neagră, în funcţie de tipul de viaţă care îi caracterizează.

Culoarea roşie îi reprezintă pe cei sedentari şi pe cei care mănâncă mult, galben – pe echilibraţi, verde – pentru cei activi şi atenţi la ce mănâncă, iar negru este corespunzător celor indiferenţi faţă de stilul de viaţă pe care-l duc.

„Pe parcursul celor două săptămâni se va derula o campanie de sampling. Promoterii vor împărţi brăţările colorate pe străzi şi în pieţele centrale, urmând ca acestea să fie distribuite şi în sediile câtorva companii bucureştene“, a declarat Lori Vişa, General Manager al V+O Communication, compania de PR care coordonează campania, alături de firma de publicitate Prospero şi de Webstyler (online). Toate brăţările şi panglicile acţiunii vor fi contabilizate, împreună cu voturile acordate pe site-ul putindinfiecare.ro, iar rezultatele vor fi anunţate la 14 iulie.

CAMPANII NECONVENŢIONALE

În următoarea fază a programului, românii vor fi atenţionaţi asupra condiţiei lor fizice şi asupra alimentaţiei, inclusiv prin campanii neconvenţionale.

„De exemplu, la metrou, românii vor fi puşi în situaţia în care să aleagă dacă merg pe scara rulantă sau pe cea normală“, a explicat Lori Vişa. A treia fază a programului este una educativă şi se va concretiza printr-un eveniment care va avea loc pe 23 august

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite