Cine se bate pentru brandul turistic al României

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Trei consorţii din 13, câte au depus iniţial oferte, formate din agenţii locale şi internaţionale, au rămas pe lista scurtă în licitaţia pentru brandul turistic al României: Saffron Brand - Brandient – Acacia Avenue, asocierea THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion - Taylor Nelson Sofres şi TBWA\Merlin împreună cu firma de cercetare GFK România. Ultima etapă a selecţiei constă în depunerea de către consorţii a ofe

Un criteriu eliminatoriu a reprezentat experienţa pe care o au agenţiile în brandingul de turism. Astfel, THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion este o firmă spaniolă ce oferă consultanţă în turism şi servicii turistice, nu branding de destinaţie, şi care a lucrat pentru zone precum Insulele Canare, Lanzarote, Santa Cruz – La Laguna şi ­Ibiza. Saffron Brand este condusă de Wally Olins, cunoscut pentru brandingul de ţară sau de destinaţie realizat pentru Polonia, Portugalia, Irlanda de Nord, Lituania sau Londra.

Cel de-al treilea participant este agenţia locală ­TBWA\Merlin, parte a reţelei de publicitate TBWA\. Deşi nu este cunoscută ca o agenţie ce a fost implicată în proiecte de branding de destinaţie, Alina Sâmpetru, Managing Partner al agenţiei, vine cu explicaţia: „Structura în care participăm este o echipă multinaţională formată din opt lideri de lucru, care fac parte din reţea şi care au lucrat pe proiecte similare“. 

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite