"Turist în România", licitaţie şi pentru panotaj

0
Publicat:
Ultima actualizare:
"Turist în România", licitaţie şi pentru panotaj
"Turist în România", licitaţie şi pentru panotaj

Cu câteva zile înainte de lansarea licitaţiei pentru TV, anunţată în exclusivitate de "Adevărul", Ministerul Turismului a mai lansat o selecţie de oferte pentru programul "Turist în România", dar de data aceasta pe panouri.

Citeşte şi:
Licitaţie pentru o nouă campanie „Turist în România“ la Ministerul Turismului
Elena Udrea vrea să promoveze gratis turismul



Campania, finanţată din fondurile ministerului, va beneficia de un buget estimat la 100.000 de euro şi va fi derulată în perioada 10 noiembrie - 20 decembrie şi va trebui să acopere o suprafaţă de afişaj de aproximativ 5.000 de mp.

Împărţirea panourilor va fi făcută astfel:
- 20% din suprafaţă va acoperi Bucureştiul.
- 80% va merge către restul ţării pe drumuri naţionale, autostrăzi, şi în oraşele mari.

În această vară, Elena Udrea, ministrul Turismului, făcea apel la companiile de panotaj să difuzeze gratuit afişele pentru campania "Turist în România". Unele dintre companii au şi acceptat. Euromedia şi Betacons, amândouă parte a grupului Epa Media, au oferit gratuit Ministerului 100 de feţe, 50 pe litoral şi 50 în Bucureşti.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite