„Rătăciţi în Panama“, debut cu stângul

0
Publicat:
Ultima actualizare:
„Rătăciţi în Panama“, debut cu stângul
„Rătăciţi în Panama“, debut cu stângul

Prima ediţie a emisiunii de la Kanal D, difuzată de la ora 22.00, s-a clasat luni seară pe poziţia a opta în topul televiziunilor din România. Show-ul lui Andrei Gheorghe a fost urmărit luni seară de 168.000 de telespectatori pe minut la nivel urban, faţă de 649.000 de privitori, cât a avut „State de România“ pe Pro TV.

Deşi a beneficiat de o promovare puternică şi de notorietatea prezentatorului Andrei Gheorghe, emisiunea „Rătăciţi în Panama“ a atras o audienţă mult sub aşteptări.

Astfel, pe intervalul orar pe care s-a desfăşurat prima ediţie, 22.00 – 23.30, doar 168.000 de telespectatori au urmărit programul. Kanal D s-a clasat pe locul al optulea în ceea ce priveşte ratingul pe acest tronson. Audienţa atrasă nu este foarte diferită faţă de serile obişnuite de la Kanal D.

În sondajele de audienţă, postul turcesc a avut, în prime-time, în primele şapte luni ale acestui an, un rating cuprins între 1,1% şi 2,5%. Luni seară, emisiunea nu a reuşit decât un rating de 1,5%, cifră destul de modestă pentru un program premium. Totuşi, emisiunea trebuie lăsată să se „aşeze“ pentru că este o producţie nouă, iar telespectatorii trebuie să se obişnuiască cu ea.

„State de România“, liderul serii

Lider pe acest tronson orar este, de departe, Pro TV, care a difuzat primul episod al serialului „State de România“. Producţia marca MediaPro beneficiază de notorietatea telenovelei „Regina“ difuzată de Acasă TV în sezonul trecut, având în roluri principale aceleaşi personaje ca în „State“.

Posturile de ştiri Antena 3 şi Realitatea TV au înregistrat audienţe mari, ca urmare a disputelor politice din jurul demiterii ministrului de Interne, Dan Nica. Emisinea de pe Kanal D a fost surclasată şi de Acasă TV, care a difuzat în intervalul orar 22.00 – 00.00 serialul „Fără sâni nu există Paradis“. Aproximativ 233.000 de privitori au fost atraşi de „sânii“ de la Acasă TV. Postul Kanal D a fost depăşit, la nivel urban, şi de Prima TV şi B1 TV, care au difuzat comedia „Trăsniţii“ şi respectiv talk-show-ul „Naşul“.

Public predominant feminin

În ceea ce priveşte profilul audienţei, 63% din publicul „Rătăciţi în Panama“ este format din femei, iar restul din bărbaţi. Cei mai mulţi dintre telespectatorii care au urmărit concursul (20,7%) au vârste cuprinse între 45 şi 54 de ani. În plus, 26,4% din publicul emisiunii este format din absolvenţi de studii primare, iar 55,5% au studii medii.

Persoanele cu studii superioare nu s-au înghesuit să urmărească emisiunea, doar 14,6% din totalul telespectatorilor fiind absolvenţi de facultate. În pauzele publicitare postul a difuzat 23 de inserţii de la 18 advertiseri. Printre brandurile care s-au promovat pe parcursul concursului se numără Mars, Western Union, Piritex, Arpis International, Scandia Sibiu şi Avon. 

image
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite