Ogilvy contestă Effie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Agenţia de publicitate Ogilvy a contestat decizia comitetului de organizare Effie de a reîncadra cele patru campanii Cosmote în secţiunea „Promoţii Non-FMCG“, care fuseseră înscrise în categoria „Telecomunicaţii“.

În acest sens, Manuela Necula, CEO Ogilvy Group a declarat că cele patru campanii înscrise nu au fost realizate pentru promoţii.

„Este de notorietate faptul că produsele oferite consumatorilor sunt formate din pachete de comunicare - credit/minute/ SMS-uri etc. - pe perioadă determinată“, a mai spus Necula.

În plus, ea a mai adăugat că celelalte campaniile Cosmote, care au fost căştigătoare în categoria „Telecomunicaţii“, la ultimele două ediţii ale festivalului, au promovat aceleaşi tipuri de servicii.

Este prima prezenţă a Ogilvy în cadrul festivalului Effie cu lucrări pentru Cosmote, deoarece clientul a fost câştigat în primăvara anului trecut în urma unei licitaţii regionale. Până atunci, contul fusese gestionat de agenţia Cohn&Jansen/Ashley&Holmes. 

Comitetul îşi menţine decizia

La Effie 2008 două dintre campaniile Cosmote au fost câştigătoare. Prima a fost premiată cu argint la secţiunea „Telecomunicaţii“ şi s-a numit „Trăim într-o lume plină de MMS-uri“. Campania îndeamnă consumatorii să trimită cât mai multe mesaje cu imagini.

Cea de-a doua a primit bronz la categoria „Promoţii Produse Non-FMCG“. Campania care a purtat numele „Pink“ (Roz) şi prezintă, în final, mesajul „Premieră în România, o ofertă cu totul specială...“. Cele patru campanii înscrise de Ogilvy promovează fiecare „superoferte“.

Comitetul organizator al festivalului a arătat într-un comunicat că în cazul în care comunicarea campaniei, cu beneficii de durată limitată oferite consumatorului, dar şi menţiunea „offer“ în textul unor cazuri i-au făcut să considerăm campaniile Cosmote ca fiind promoţionale.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite