Licitaţie pentru o nouă campanie „Turist în România“ la Ministerul Turismului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Licitaţie pentru o nouă campanie „Turist în România“ la Ministerul Turismului
Licitaţie pentru o nouă campanie „Turist în România“ la Ministerul Turismului

Ministerul Turismului a lansat o nouă licitaţie pentru o campanie din cadrul programului„Turist în România“ care are un buget estimat la 400.000 de euro.

Campania, care va avea două spoturi TV, va începe, portivit caietului de sarcini, pe 2 decembrie, va avea o durată de 20 de zile şi este menită să promoveze oferta turistică a României - iarnă şi Crăciun în Maramureş.

Spoturile vor fi difuzate pe primele două canale TV generaliste cu cele mai mari audienţe în luna septembrie şi pe televiziunea de ştiri cu cea mai mare audienţă. Potrivit datelor de audienţă pe luna septembrie, Pro TV şi Antena 1 sunt posturile generaliste cu cele mai mari audienţe, iar Realitatea TV a avut cea mai mare audienţă pe segmentul televiziunilor de ştiri. Bugetul va fi împărţit astfel: 45% - Pro TV, 35% - Antena 1 şi 20% Realitatea TV.

Publicul ţintă este format din persoanele cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani, din mediile urban şi rural, cu venituri medii  şi cel putin studii medii.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite