Englezii se uită tot mai mult la televizor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Englezii se uită tot mai mult la televizor
Englezii se uită tot mai mult la televizor

Telespectatorii din Marea Britanie s-au uitat la televizor, în prima jumătate a anului 2009, în medie 16,7 ore pe săptămână, potrivit guardian.co.uk.

Nu este deloc reconfortant pentru televiziunile comerciale care au sperat că în timpul recesiunii consumul TV se va mări. Creşterea este de doar 9,9 minute faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cercetarea a fost realizată de compania Thinkbox, pe baza unor date de audienţă.

Aceeaşi cercetare mai arată că fiecare telespectator a urmărit, în medie, 43 de reclame pe zi, cu 2% mai multe faţă de anul trecut, aceştia urmărind un total 2,4 miliarde de reclame pe zi.

Cifra-record, care indică numărul orelor pe care englezii îl petrec în faţa televizorului, este un lucru bun pentru investitorii în publicitate „şi cei mai deştepţi profită de acest lucru“, spune Tess Alps, director al Thinkbox.

Şi totuşi, în timp ce emisiuni cunoscute precum „Britain’s got talent“ atrag o audienţă considerabilă, restul canalelor TV comerciale au raportat audienţe mari, dar încasări slabe din publicitate.

De fapt, vizualizările repetate ale reclamelor duc la „diluarea“ veniturilor pentru reţelele TV comerciale, potrivit reprezentantului unei agenţi de media. Creşterea audienţei duce la scăderea preţurilor astfel încât publicitarii nu trebuie să mai plătească aşa mult pentru pentru a-şi atinge targetul de GRP-uri.

Audienţă mai mare,venituri mai mici

Vizualizările repetate ale reclamelor duc la „diluarea“ veniturilor din publicitate pentru reţelele TV comerciale, deoarece clienţii îşi ating mai repede targetul de audienţă.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite