Bronz pentru Leo Burnett la Cannes Lions 2009

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Agenţia de publicitate Leo Burnett&Target a primit Bronze Lion la secţiunea Media pentru campania „Expoziţia dinozaurilor“ (Muzeul Antipa). Proiectul a fost realizat pro bono de agenţia condusă de fraţii Ştefan şi Ioana Iordache.

„Expoziţia dinozaurilor“ a mai câştigat anul trecut la festivalurile Golden Drum (Portoroz), Eurobest, şi a intrat pe lista scurtă la New York Festival.

Partea de creaţie a fost realizată de Mihai Botarel (copywriter), Ghica Popa (art director) şi  Emilian Arsenoaiei (director de creaţie). Mihai Botărel şi Emilian Arsenoaiei au mai câştigat un Bronz Lion în 2007, pe vremea când erau la GMP Advertising.

La secţiunea Media, agenţiile româneşti au participat cu 10 campanii, însă doar una a fost câştigătoare.

Marele premiu al secţiunii Media a fost câştigat de JWT Japonia pentru campania "Kit Kat Mail".   

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite