Bătălia pentru bugetul de publicitate al Erste Group

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Mediaedge:cia
Mediaedge:cia

Agenţia Mediaedge:cia şi-a păstrat bugetul de media al Erste Group, deşi a fost încolţită de OMD, cea mai puternică reţea de media a momentului.

Grupul bancar austriac Erste figurează în topul celor mai mari clienţi publicitari din Europa Centrală şi de Est, cu un buget care depăşeşte 70 de milioane de euro. Tocmai de aceea, bătălia din decembrie 2009 pentru cîştigarea contului de media din ţările acestei zone s-a dat între patru giganţi ai comunicării: Omnicom Media Group, IPG Media Brands, Media Planning Group şi WPP, reprezentat de reţeaua Mediaedge:cia.

Decizia ca bugetul de media să fie administrat de Mediaedge:cia a fost cea mai bună veste a sfârşitului de an pentru Bogdan Prăjişteanu, directorul executiv al filialei din România. Contul de media pentru ţara noastră este estimat de Forbes România la cinci milioane de euro.

Cert este bugetul BCR Erste este cel mai mare de pe piaţa de publicitate bancară românească. În perioada ianuarie-noiembrie 2009, BCR a consumat 10.079 de reclame (TV, presă scrisă, radio), la mare distanţă de Unicredit (7.013 inserţii publicitare).

Citiţi articolul integral în numărul 22 al revistei Forbes România.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite