Best Advertising & Consult şi Optimedia au câştigat licitaţia pentru campania "Turist în România"

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Best Advertising & Consult şi Optimedia au câştigat licitaţia pentru campania "Turist în România"
Best Advertising & Consult şi Optimedia au câştigat licitaţia pentru campania "Turist în România"

Asocierea dintre Best Advertising & Consult şi Optimedia a câştigat licitaţia organizată de Ministerul Turismului (MT) pentru realizarea campaniei "Turist în România", iar spoturile de 30 de secunde vor fi difuzate pe Pro TV, Realitatea TV şi Antena 3, potrivit unui comunicat al Ministerului Turismului.

Câştigătorul a prezentat cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic în ceea ce priveşte costul pe punctul de audienţă (CPP), cu o valoare ponderată de 435,05 lei (faţă de celelalte oferte, care s-au situat la 789 de lei, 809,8 lei, 726,4 lei, respectiv 676,6 lei).

Valoarea totală a ofertei câştigătoare se ridică la 3.617.102 lei, echivalentul a 866.891 de euro, fără TVA şi fără taxă de cinema.

Ministerul Turismului va parcurge, în zile următoarele, etapele legale pentru încheierea contractului de achiziţie publică.

Campania ”Turist în România” se va derula în perioada august-decembrie 2009 şi are drept scop creşterea numărului de români care aleg să-şi petreacă vacanţa în ţară.

MT precizează că activităţile desfăşurate în cadrul campaniei ”Turist în România” sunt incluse în Programul anual de marketing şi promovare turistică, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 314/2009.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite