Adevărul Holding aduce în România revista „OK!“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

După ce, anul trecut, a preluat licenţa „Forbes“, trustul de presă se pregăteşte de o nouă lansare: publicaţia de celebrităţi „OK!“ Tipărită în 20 de ţări şi cu o audienţă de 40 de milioane de cititori la nivel internaţional, revista va fi lansată şi în România în următoarele luni.

„OK!“ România îşi propune să ofere în exclusivitate poveşti şi interviuri cu staruri şi cu personalităţi ale vieţii publice. Îşi propune să surprindă vedetele în ipostaze mai puţin obişnuite, să prezinte destinaţii atractive, ultimele tendinţe în domeniul modei, al frumuseţii şi al tehnologiei. Publicaţia ar putea să fie lansată fie la sfârşitul acestui an, fie la începutul lui 2010.

Revista s-a făcut remarcată cu publicarea mai multor exclusivităţi, printre care ultimele fotografii cu Michael Jackson în viaţă, precum şi poze de la nunţile faimoaselor cupluri Catherine Zeta-Jones şi Michael Douglas, David şi Victoria Beckham, Britney Spears şi Kevin Federline.

Cele mai scumpe coperţi

Potrivit unui top al celor mai scumpe 10 fotografii ale copiilor vedetelor realizat, anul trecut, de „Forbes“, revista „OK!“ şi-a adjudecat mai multe poziţii din clasament. Astfel, „OK!“ a plătit trei milioane de dolari pentru fotografia copilului actorului Matthew McConaughey.

Potrivit lui Răzvan Corneţeanu, General Manager Adevărul Holding, conducerea trustului a lucrat la acest proiect timp de mai bine de un an. „Căutăm să facem în jurul publicaţiei «Click!» o construcţie care să nu poată fi duplicată şi care să asigure un număr de materiale, de exclusivităţi“. În plus, şeful trustului urmăreşte un nivel ridicat de calitate în subiectele abordate.

„Să te bagi prin gaura cheii şi să cumperi materiale cu soţia lui Ghionea nu este o soluţie pe termen lung“, a declarat Răzvan Corneţeanu. În ceea ce priveşte viitorul presei, şeful Adevărul Holding este optimist: „Nu este un an bun pentru presă, dar vor veni ani mai buni. Noi ne-am descurcat anul acesta. Piaţa de publiciatate a avut un an mai dificil, dar îşi va reveni parţial în 2010, parţial în 2011 şi mergem înainte“. Planurile trustului nu se opresc aici. În viitor, vor fi lansate şi alte titluri.

Revista „OK!“ în cifre

-Revista britanică „OK!“ este un brand lansat în 1993 şi care tratează subiecte despre viaţa celebrităţilor.
-Publicaţia este prezentă în 20 de ţări, în România fiind tipărită ediţia cu numărul 21.
-Revista are peste 40 de milioane de cititori, lunar, în întreaga lume.
-„OK!“ România va fi condusă de Elena Stoichiţă, care va avea în subordine peste 20 de angajaţi. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite