„Adevărul de Seară“, citit de peste o jumătate de milion de persoane

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cea mai extinsă reţea de ziare locale din România a ajuns la o audienţă comparabilă cu cea a publicaţiilor cu tradiţie. Potrivit datelor SNA, primele 20 de ediţii ale „Adevărul de Seară“ au înregistrat 526.000 de cititori pe ediţie în perioada ianuarie 2009 - ianuarie 2010.

Cele mai recente date ale Studiului Naţional de Audienţă (SNA) arată o evoluţie spectaculoasă a audienţei ziarului gratuit „Adevărul de Seară".

Astfel, primele 20 de ediţii sunt citite, în medie, de peste o jumătate de milion de persoane pe apariţie. Restul până la 33 de ediţii nu au încă date SNA pentru că au fost lansate pe parcursul anului 2009. Cei mai mulţi cititori au fost înregistraţi în Bucureşti: 147.000 pe ediţie.

În plus, „Adevărul de Seară" de Timişoara a fost citit, în perioada ianuarie 2009 - ianuarie 2010, în medie, de 58.000 de persoane pe ediţie. Deşi a fost lansat de un an şi jumătate, ziarul a reuşit să depăşească publicaţii cu tradiţie precum „Timiş Expres" (48.000 de cititori) şi „Renaşterea Bănăţeană" (21.000 de cititori). 

Şi în Dolj, „Adevărul de Seară" a înregistrat o medie a audienţei de 39.000 de persoane pe ediţie, iar în Cluj a avut 34.000.

Ziarul va fi lansat în alte şase oraşe

Expansiunea „Adevărul de Seară" nu se opreşte aici. După ce vinerea trecută a fost lansată „varianta" de Slobozia, care poartă numărul 33, Sabin Orcan, redactor-şef al ziarului, anunţă alte şase apariţii: Vaslui (21 mai), Zalău (28 mai), Tulcea, Călăraşi, Alexandria şi Giurgiu.

„Vom merge până la capăt cu dezvoltarea reţelei de redacţii, în ciuda zvonurilor lansate de diverse persoane care fie nu înţeleg anvergura acestui proiect, fie îşi văd ameninţate interesele locale. Aşa cum am promis, «Adevărul de Seară» va acoperi în curând toate oraşele-capitală de judeţ din ţară. În termeni de audienţă, ţinta noastră este de un milion de cititori pe zi", a declarat Sabin Orcan.

Acesta a mai precizat că peste 250 de jurnalişti lucrează în cele opt redacţii regionale (Bucureşti, Cluj, Iaşi, Timişoara, Constanţa, Craiova, Braşov, Galaţi) la care sunt arondate alte 25 de redacţii locale. Jurnaliştii contribuie la toate produsele trustului. Inclusiv la adevarul.ro, unde articolele din presa locală aduc site-ului 2,5 milioane de accesări pe lună.  

Între produsele Adevărul Holding, o evoluţie importantă a avut-o şi „Adevărul Ghid TV", care a ajuns să fie citit, în medie, de 286.000 de persoane, depăşind „Evenimenul zilei TV". Pentru prima dată prezent în Studiul de Audienţă, suplimentul „Adevărul Sporturi" a înregistrat 228.000 de cititori, în medie, pe ediţie. La acesta se adaugă şi „Adevărul Literar şi Artistic", cu 113.000. 

„Click! pentru Femei", pe podiumul publicaţiilor de profil

Revista dedicată publicului feminin, „Click! pentru Femei", a urcat direct pe podium, pe locul al doilea în ceea ce priveşte audienţa. Publicaţia intrată pentru prima dată în studiul de audienţă a avut, în perioada ianuarie 2009 - ianuarie 2010, în medie, 587.000 de cititori pe ediţie.

Aceasta se află la mică distanţă de prima clasată, „Libertatea pentru femei", care este citită de 650.000 de persoane pe ediţie. Mai mult, după prezentarea primelor date „Click! pentru Femei", publicaţia concurentă „Femeia de azi" a căzut pe locul al treilea.

image
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite