Zece zile până la apariţia Forbes România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

A mai rămas puţin timp până la apariţia Forbes România. Începând de luni, 16 martie, veţi regăsi în publicaţiile trustului Adevărul şi pe Adevarul.ro povestea Forbes.

Revista Forbes a fost lansată în 1917 de imigrantul scoţian B.C. Forbes. La acea vreme el era unul din cei mai cunoscuţi editorialişti de business din SUA şi scria pentru publicaţiile grupului de presă Hearst. De atunci, sub brandul Forbes au fost publicate în fiecare an topuri, clasamente şi numere speciale dedicate principalelor domenii economice şi de interes general. Din 1990, odată cu preluarea funcţiei de redactor-şef al Forbes SUA de către Steve Forbes, nepotul lui B.C. Forbes, brandul a cunoscut o expansiune fără precedent la nivel mondial.

Pe lângă revista din America, Forbes apare acum în nouă ediţii internaţionale. Forbes România va deveni a zecea ediţie. La sfârşitul anului, revista va fi publicată şi în Bulgaria.  Pe piaţa americană, Forbes este de departe lider de audienţă pe segmentul de business, cu un tiraj de nu mai puţin de un milion de reviste şi o audienţă de aproape 5,5 milioane de cititori. Principalul competitor al publicaţiei este Fortune, cu o audienţă de sub patru milioane de cititori. Aproximativ 90% din revistele Forbes sunt vândute către abonaţi. La chioşcuri sunt comercializate între 80.000 şi 120.000 de exemplare la fiecare număr.

Ca şi în SUA, revista de business-life Forbes România va fi publicată lunea, o dată la două săptămâni sub sloganul “Businessul se scrie altfel”. Restul ediţiilor străine sunt lunare. În România, ca şi în celelalte ţări unde este prezentă, Forbes îşi propune să trateze subiectele într-o manieră nemaiabordată de alţii.

Ediţia din România va avea 100 de pagini, iar conţinutul editorial va fi acoperit în proporţie de 60% cu articole ale jurnaliştilor români. Restul de 40% va fi alcătuit din traduceri ale articolelor din ediţia americană a publicaţiei. Ulterior, ponderea materialelor locale va creşte progresiv. Tirajul revistei va fi de 50.000 de exemplare. Pe lângă revista propriu-zisă, Forbes va edita trimestrial ghiduri şi topuri. Din 2009 şi publicaţia anuală „Adevărul – 500 miliardari” va apărea sub brandul Forbes.

40 de milioane de vizitatori unici

De peste zece ani, la iniţiativa lui Steve Forbes, revista este prezentă şi pe Internet. La început era doar varianta online a ediţiei print. Acum Forbes.com funcţionează ca un cotidian cu propriul conţinut, însă publică şi tot ce apare în revista tipărită. De atunci, site-ul a devenit sursa numărul unu de ştiri de business din lume şi un portal de referinţă pentru liderii de afaceri. În fiecare lună are 35-40 milioane de vizitatori unici.

Are o echipă editorială formată din 80 de oameni, care livrează zilnic peste 100 de materiale originale, aproximativ 16 materiale video pe zi, ce prezintă rapoarte de piaţă, miniinterviuri şi alte subiecte de business. Cu toate acestea, Forbes.com nu este un site de business, ci un site pentru cei care fac business. El vine în completarea revistei şi este accesat de la serviciu.

Get the Flash Player to see this player.

fileType=single url=/editor_files/Flash/60_2.flv iurl=/editor_files/Image/forbes/cover400.jpg width=400 height=300 loop=false play=false downloadable=true fullscreen=true displayNavigation=true displayDigits=true align=center dispPlaylist=none playlistThumbs=false

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite