La 23 de ani, Carlo Stefanel restructurează afacerea locală - Revista presei economice

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Presa economică de astăzi scrie despre restructurarea afacerilor locale de către Stefanel, amendarea cabliştilor de către ANPC sau bugetele de marketing ale României şi Rusie. Printre alte subiete, faliţii crizei îşi vând maşinile şi ceasurile, iar ministerul Finanţelor a vândut certificate de trezorerie de 621,5 milioane de lei.

La 23 de ani, Carlo Stefanel restructurează afacerea locală. Stefanel, primul retailer străin intrat direct în România în 1991, a decis să schimbe conceptul magazinelor, trecând de la nivelul de venituri peste medie la nivelul foarte ridicat, ceea ce presupune o reorganizare a întregului business, de la relocările unităţilor care "nu mai corespund imaginii actuale" la analiza unor spaţii "mai bune", potrivit Ziarul Financiar.

Carlo Stefanel, 23 de ani, noul general manager al Stefanel România, care a preluat operaţiunile la nivel local din februarie 2009, a început deja să facă ajustări.

ANPC amendează cabliştii cu 77.500 €. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) a amendat cu peste 77.500 de euro 137 de furnizori de servicii de televiziune prin cablu şi internet, din totalul de 220 de companii controlate luna trecută la nivel naţional, notează Business Standard.

Autoritatea a oprit temporar activitatea a 36 de firme care nu eliberau contracte privind termenul în care se face conectarea la reţeaua de internet, precum şi pentru neprecizarea taxei de reconectare.

România şi Rusia au tăiat cel mai mult din marketing în 2009.
Cele mai mari tăieri de bugete de marketing din Europa Centrală şi de Est au fost operate, în 2009, în Rusia şi în România. În acelaşi timp, anul acesta a însemnat, pentru tot mai multe companii, externalizarea activităţilor de marketing, se arată într-un studiu realizat de Linea Directa Communications, companie care face parte din Studio Moderna Group, specializat în marketing şi call-centere.

În România, 22,7% dintre companiile chestionate au afirmat că şi-au redus cu mai mult de 30% bugetul de marketing, potrivit Money.

Faliţii crizei îşi vând maşinile şi ceasurile.
Aceştia se chinuie să obţină o brumă de lichiditate din bunurile cumpărate nechibzuit în plin boom economic.

Automobile de super-lux sunt puse în vânzare la o treime din valoarea lor. Site-urile de ocazii sunt pline de ceasuri de firmă folosite cu discounturi de mii de euro faţă de preţul de catalog.  Situaţia economică actuală a afectat şi o anumită categorie de persoane care, obişnuite cu banii uşor câştigaţi, se văd acum nevoite să renunţe la obiectele de lux, informează Curierul Naţional.

MFP a vândut certificate de trezorerie de 621,5 milioane lei. Ministerul Finanţelor Publice a împrumutat, ieri, peste 621,5 milioane de lei printr-o emisiune de certificate de trezorerie cu discount, plasată la licitaţie prin intermediul Băncii Naţionale a României, scrie Bursa.

Titlurile de stat au scadenţa la şase luni, iar nivelul mediu al randamentului la care a fost adjudecată emisiunea este de 10%. Nivelul mediu ponderat al ratei discount-ului a fost de 9,52%.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite