VIDEO Silvia Năstase, bunica reclamelor româneşti

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Silvia Năstase face, pe lângă teatru, şi reclamă la diferite produse
Silvia Năstase face, pe lângă teatru, şi reclamă la diferite produse

Doamna de la TV care foloseşte adezivul Corega pentru a-şi fixa proteza dentară şi laudă iaurtul Casa Bună este actriţă la Teatrul Naţional. Silvia Năstase a jucat rolul de bunică şi în filmul „Marţi după Crăciun“, dar a apărut şi într-un videoclip al trupei Kaiser Chiefs.

De cinci ani, de când face reclame, doamna Năstase joacă acelaşi rol: cel de bunică. La început, în 2005, bunicuţa era o soacra acră care se îmbuna când nora lăuda preţul mic al iaurtului pe care îl cosuma familia.

Mai citiţi şi:

Diana Ghiţă, fetiţa din reclame

Spotul la iaurtul Casa Bună a fost realizat de regizorul Cristian Mungiu, pe atunci doar un tânăr aspirant la Palme D'Or.

În 2007, acelaşi Mungiu realiza încă un spot din seria celebrelor reclame la iaurtul produs de compania Danone. Anul acesta, doamna Silvia Năstase a filmat pentru nu mai puţin de cinci spoturi la acest produs (realizate de Tempo Advertising, în regia lui Bogdan Bărbulescu). Deocamdată, numai unul a rulat la TV. În aceste reclame, Silvia Năstase (67 de ani), actriţă la Teatrul Naţional din Bucureşti, joacă rolul unei bunicuţe care laudă beneficiile şi preţul mic al produsului.

Sute de castinguri

Despre popularitatea personajului său, recognoscibil în fiecare bloc din România, a declarat: „Parc-aş fi la mine acasă. Sunt foarte naturală şi convingătoare. Oamenii parcă spun: e de-a noastră, e vecina de la scara alăturată. Îmi place acest rol, m-am obişnuit cu el". Doamna Năstase este o „bunicuţă" foarte activă şi foarte modernă. Se prezintă la mai toate castingurile care solicită femei din categoria sa de vârstă.

„Am trecut prin sute de castinguri", precizează. Aşa a ajuns să joace într-un scurtmetraj publicitar destinat mediului online pentru Hornbach, regizat de un japonez, cu distribuţie britanică. Şi asta nu e tot: trupa rock Kaiser Chiefs a solicitat-o în 2006 pentru videoclipul „The Angry Mob". „Şi în acel videoclip jucam tot rolul unei bunicuţe. Mi se căsătorea nepoata şi toate femeile, tinere şi vârstnice, mergeam la o petrecere a burlacelor unde ne făceam praf", îşi aminteşte doamna Năstase.

Portăreasă în filmul lui Fanny Ardant

Pentru Corega, adezivul-minune care fixează proteza dentară, a filmat spotul în Polonia. „A fost o campanie lansată în România, Rusia, Brazilia şi, ca să aibă o unitate de stil, a fost realizată de acelaşi regizor polonez, în acelaşi decor, cu aceeaşi echipă", precizează actriţa. Referitor la frecvenţa cu care merge la castinguri, Silvia Năstase spune că, din punct de vedere al actorului, nu este foarte confortabil, dar s-a adaptat. „Pui foarte mult suflet şi atunci când eşti respins îţi pui tot felul de întrebări. Ce nu am făcut bine? Oare am greşit ceva? Actorii sunt foarte vulnerabili la aceste aspecte ale meseriei lor", mărturiseşte Silvia Năstase.

În acelaşi timp recunoaşte că îi place activitatea de „actriţă de reclame", pentru că presupune aceeaşi abordare a rolului ca pentru orice alt personaj de teatru sau film. „Sunt foarte mulţumită de viaţa mea. Mai ales că printre aceste reclame fac şi roluri artistice: sunt mamă şi soacră în «Marţi după Crăciun» (regia lui Radu Muntean - n.r), vânzătoare de butic de cartier în «Aurora» lui Cristi Puiu, portăreasă în «Cenuşă şi sânge,» de Fanny Ardant", a concluzionat actriţa. În viaţa de zi cu zi, este mamă, soacră şi, în curând, bunică.

Fiul ei, Cancer Adrian Năstase (un nume bucovinean, după cum spune actriţa), de profesie arhitect a primit în 2007 Premiul Uniunii Arhitecţilor pentru design interior. Fiul său este „responsabil", printre altele, de decorul studioului Observatorului Antenei 1 şi de amenajarea sediului Petrom.

"Oamenii parcă spun: e de-a noastră, e vecina de la scara alăturată. Îmi place acest rol, m-am obişnuit cu el."
Silvia Năstase actriţă

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite