Recompense pentru cei care aduc noi clienţi băncilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Tot mai multe instituţii de credit încep să mizeze pe clienţii deja existenţi pentru a atrage alţii noi Cei care reuşesc să convingă un prieten sau măcar o cunoştinţă că merită

Tot mai multe instituţii de credit încep să mizeze pe clienţii deja existenţi pentru a atrage alţii noi

Cei care reuşesc să convingă un prieten sau măcar o cunoştinţă că merită să devină client al unei bănci li se oferă bani sau produse. Instituţiile bancare îşi cresc astfel reţeaua de agenţi şi numărul clienţilor, fără a fi nevoie de cheltuieli mari de bani şi timp.

Dacă ai un prieten care-şi doreşte un card de credit, sună operatorii noştri şi fă recomandarea. Acesta este mesajul unei campanii derulate de Credit Europe Bank, până la finele anului. O promoţie asemănătoare s-a desfăşurat şi anul trecut, cu succes, numai într-o lună, 20% din noii posesori de Card Finans Avantaj câştigaţi fiind atraşi pe baza recomandărilor clienţilor existenţi.

Banca oferă, la schimb, pentru numele şi datele de contact a celor recomandaţi, un bonus de cinci euro net pentru fiecare card acordat prietenilor tăi. Bonusurile se vor cumula separat de limita de credit, în contul de bonus, iar banii pot fi folosiţi pentru cumpărături în reţeaua magazinelor partenere.

"Câţi prieteni convingi, atâţia bani faci", este ofensiva celor de la ING pentru creşterea clientelei la un produs nou. Pentru fiecare persoană convinsă să devină titularul unui cont curent se oferă 30 de lei. Efortul presupune trimiterea datelor personale şi semnătura celui care s-a hotărât să devină client.

Una din cele mai eficiente metode

La Raiffeisen tocmai s-a încheiat "Tombola referinţelor", promoţie la care premiul cel mare, oferit lunar prin tragere la sorţi, a fost de 500 de euro. De această dată, recomandarea unui client eligibil era valabilă pentru toate produsele băncii, nu doar pentru carduri sau cont curent. Şi băncile specializate pe economisire-creditare au ieşit pe piaţă cu astfel de concursuri menite să stimuleze contractarea. Raiffeisen Banca pentru Locuinţe a pus la bătaie electrocasnice.

De acestea se vor bucura cei care au recomandat pe cineva care parafează un contract de economisire- creditare. "Campania s-a prelungit cu o lună pentru că s-a dovedit a fi foarte bună. În august s-a făcut planul în proporţie de 130%, probabil şi ca rezultat al acestei campanii.

Luna august a fost cea mai bună lună a anului", declară Oana Nuţă, director de Comunicare la Railoc. La HVB Banca pentru Locuinţe campania se desfăşoară până la finele anului.

"A mers mai bine decât orice altă campanie", spune Adrian Resmeriţă, director PR la HVBBpL. Instituţia îi tentează pe clienţi cu tichete cadou de 60 de lei pentru fiecare nou client recomandat, bani care se primesc în etape. Astfel, cel care recomandă o persoană va primi un tichet cadou în valoare de 30 lei, dacă persoana recomandată încheie un contract Bauspar de cel puţin 20.000 lei şi achită integral comisionul de deschidere ("contract net").

Data încheierii contractului şi data achitării integrale a comisionului de deschidere trebuie să fie în cadrul aceleiaşi luni calendaristice. Al doilea tichet cadou, în valoare de 30 lei, se acordă dacă persoana recomandată face o primă depunere, de minimum 100 lei.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite