Cei interesaţi de marketingul direct pot participa la conferinţa dedicată acestei teme în perioada 1-3 noiembrie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În perioada 1-3 noiembrie, la Hotel Pullman, Bucureşti, va avea loc Conferinţa Internaţională de Marketing Direct-RoDirect 2011, la care sunt aşteptaţi specialişti în marketing şi comunicare pentru a face cunoştinţă cu instrumentele ce stau la baza unei strategii de marketing direct de succes.

Marţi, în prima zi a evenimentului, va fi prezentat un set de "5 paşi pentru o mai bună interacţiune cu consumatorii, 19 lucruri pe care trebuie să le faci ca să atragi înregistrări sau fani (chiar şi cu bugete reduse), 15 aspecte pe care trebuie să le ai în vedere pentru a îmbunătăţi rezultatele campaniilor de e-mailing şi 11 trucuri pentru a creşte rezultatele acţiunilor de marketing în social media", se arată în comunicatul emis de Asociaţia Română de Marketing Direct.

În a doua zi a conferinţei, vor fi invitaţi precum Ian Moore, autorul cărţii "Does your marketing sell", Axel Walling / Roi Division Suedia, Yonathan Dominitz, Michael Leander, personalitate cu rezonanţă în domeniul Marketingului Direct şi autorul cărtii "Marketing Direct pe înţelesul tuturor" şi Mathilde Fiquet, reprezentant FEDMA. La finalul zilei, Michael Leader va face împreună cu participanţii o incursiune în viitorul marketingului direct şi va împărtăşi cu aceştia cele şapte lucruri de care trebuie să ţină cont un marketer pentru a supravieţui pe piaţă.

În cele din urmă, în ultima zi, va avea loc un workshop pe tema "Creativitatea în direct marketing". Participanţii vor analiza cele mai premiate campanii şi vor învăţa de la Yonathan Dominitz instrumente dedicate generării de idei de marketing direct şi interactiv de succes.

Cei interesaţi de participarea la conferinţă mai au la dispoziţie două zile pentru a se înscrie pe site-ul evenimentului, www.rodirect.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite