Câţi bani au bugetat firmele de stat pentru sponsorizare şi protocol

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Aproape jumătate dintre companiile controlate de stat, în principal din subordinea Ministerului Economiei, şi-au bugetat pentru acest an cheltuieli cumulate de peste 25 milioane lei pentru acţiuni de sponsorizare, publicitate şi protocol, rezultă dintr-o centralizare analizată, miercuri, de Guvern.

Cifrele rezultă din centralizarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pentru acest an la nivelul a 46 de companii de stat din totalul celor peste o sută de astfel de unităţi.

Datele analizate relevă că aceste companii şi-au bugetat peste 6 milioane lei pentru acţiuni de sponsorizare, peste 14 milioane lei pentru publicitate şi peste 5,2 milioane lei pentru cheltuieli de protocol.

"Trebuie să existe o decizie, Guvernul a făcut această centralizare şi, evident, urma să facă o anumită ajustare a acestor cifre. Acum, probabil că este în evaluarea viitorului Guvern această situaţie", a declarat purtătorul de cuvânt al Executivului, Dan Suciu.

El a arătat că Guvernul a luat notă de aceste cifre şi ar fi urmat să opereze o "ajustare".

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite