Vânzările Whirpool au crescut cu 100%
0Electrocasnicele premium încep să fie pe gustul românilor, compania Whirlpool înregistrând creşteri de până la 115% în comparaţie cu 2006, pe acest segment. Astfel, compania a înregistrat
Electrocasnicele premium încep să fie pe gustul românilor, compania Whirlpool înregistrând creşteri de până la 115% în comparaţie cu 2006, pe acest segment. Astfel, compania a înregistrat o creştere de 115% pe segmentul de echipamente frigorifice side by side, cele mai complexe, dar şi cele mai costisitoare de pe piaţă, cu preţuri de până la 6.700 RON. O altă creştere semnificativă, de 100%, s-a remarcat pe segmentul de plite vitroceramice, o categorie de produse încastrabile premium, în vreme ce combinele frigorifice Emotion, tot din categoria premium, au crescut cu 90%. Creşteri au înregistrat şi segmente considerate de nişă, din pricina caracteristicilor pieţei locale, cum ar fi maşinile de spălat vase, segment pe care s-a remarcat o creştere de 25%. "Portofoliul de produse premium se dovedeşte a fi o carte câştigătoare pentru piaţa de electrocasnice şi o sursă de creştere pentru anii ce vor urma", a declarat Mioara Bolozan, director de Marketing Whirlpool România.