Supermarketurile se bat în vacanţe pentru copii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Carrefour şi grupul german Rewe, proprietarul Selgros şi Penny Market, fac bani şi din turism. Cea mai nouă găselniţă: voiajele în parcuri de distracţii Lanţul francez de magazine are

Carrefour şi grupul german Rewe, proprietarul Selgros şi Penny Market, fac bani şi din turism. Cea mai nouă găselniţă: voiajele în parcuri de distracţii

Lanţul francez de magazine are în promoţie vacanţe la Disneyland Paris, în timp ce nemţii îşi duc clienţii în Germania, la Europa Park.

După clasicele oferte de vacanţă în Paralia Katerini sau la Nisipurile de Aur, agenţiile de voiaj ale lanţurilor de supermarketuri au o nouă găselniţă, călătoriile pentru copii în parcuri de distracţii din Europa.

Dacă îţi faci cumpărăturile la Carrefour, poate îţi va face cu ochiul oferta de vacanţă la Disneyland Paris. Şi Dertour, agenţia de voiaj a grupului Rewe (proprietarul magazinelor Selgros, Billa şi Penny Market), promovează voiaje de distracţii în Europa Park, dar şi la Disneyland Paris.

Peste 20.000 de români merg anual în vacanţă prin intermediul agenţiilor de turism ale lanţurilor de supermarketuri, potrivit estimărilor bazate pe datele privind încasările companiilor.

Grupurile Carrefour, Rewe şi Cora sunt singurele care au adus pe piaţa românească agenţii de voiaj. Dintre acestea, doar primele două sunt active, întrucât divizia de servicii de călătorie a lanţului Cora nu a scos nicio ofertă de vacanţă vara aceasta.

Dertour este al doilea cel mai mare tour operator din Germania, după TUI, iar Carrefour Voiaj are o cotă importantă de piaţă între agenţiile de turism din Franţa.

Dertour, din toamnă în Penny

Deşi face parte dintr-un grup de retail, Dertour nu a profitat până acum de fluxul de clienţi din magazine. Din toamnă însă va fi prezent în supermarketurile Penny Market, dar nu cu o agenţie, ci cu broşuri.

"Sistemul pe care îl vom introduce peste circa două luni este complet nou în România. Vom face sampling în magazin, cu vânzare directă a produsului prin telefon, pe baza cărţii de credit", ne-a declarat Radu Colfescu, directorul general al Dertour România.

Agenţia de turism va avea încasări de 20 de milioane de euro în acest an, realizate din vânzarea ofertelor de turism către agenţiile autohtone. Peste 11.000 de rezervări au fost făcute pentru ofertele companiei, în primele opt luni ale acestui an.

Încasări garantate, în supermarket

Dacă înainte de sezonul estival din 2007 Carrefour avea doar patru agenţii de turism, acum numărul acestora a ajuns la 14. Şi oferta s-a sofisticat: cu litoralul bulgăresc sau cu insulele din Grecia s-a dat startul ofertelor, iar acum destinaţiile exotice sunt Republica Dominicană, Maldive, Mauritius, Tenerife, precum şi circuite în Japonia şi în Thailanda.

Cei mai mulţi dintre români însă continuă să îşi petreacă vacanţa în Grecia, Turcia, Spania şi Bulgaria, dar şi în staţiunile Mamaia şi Jupiter. "Cele mai populare zone de preţ au fost de minimum 300-400 de euro per pachet şi de maximum 1.200 - 1.300 de euro per pachet", ne-a declarat Andreea Mihai, directorul de marketing al lanţului francez de hipermarketuri.

Agenţiile de voiaj ale Carrefour sunt prezente în Bucureşti (magazinele Colentina, Militari, Feeria, Unirii şi Vitantis), în Cluj, Piteşti, Ploieşti, Braşov, Arad, Suceava, Iaşi, Constanţa şi Brăila.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite