Sun Plaza se deschide pe 25 februarie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Deschiderea celor trei zone ale complexului comercial, cumpărături de bază, lifestyle  şi divertisment va fi marcată printr-un eveniment de anvergură.

Sun Plaza este cel mai nou centru comercial din Bucureşti, având o suprafaţă închiriabilă de 81.000 de metri pătraţi şi peste 210.000 de metri pătraţi de suprafaţă construită. Centrul are o parcare subterană cu 2.000 de locuri.

Zona de divertisment a centrului comercial cuprinde 15 săli de cinema având o capacitate de 3.000 de locuri în multiplexul Cinema City, clubul de bowling şi billiard Oxygen care se întinde pe 2.000 de metri pătraţi, cazinoul Game World, un pub şi cafenele între care Starbucks şi o nouă prezenţă pe piaţa românească, marca franceză Brioche Dorée. În cadrul proiectului sunt create o sală de sport şi o gradiniţă publică. Un alt element nou este pasajul subteran care face legătura între centrul comercial şi staţia de metrou Piaţa Sudului, precum şi colţul intersecţiei Calea Văcăreşti cu Şoseaua Olteniţei.

 

15 milioane de vizitatori anual

 

Oferta comercială Sun Plaza include un hipermarket Cora, magazinul de bricolaj Baumax – pentru prima dată în Bucureşti – Mobexpert, Flanco, în vreme ce suprafeţele cele mai mari din domeniul lifestyle sunt ocupate de Zara, C&A, Marks and Spencer, Debenhams, New Yorker, Hervis, Sprider, Koton, Diverta, Humanic şi Deichmann. Experienţa shopping-ului este completată de alte mărci consacrate de fashion: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Douglas, Sephora, Nine West, Pimkie, Orsay, Promod, Motivi, Levi’s. „Avem un mix de chiriaşi şi ancore puternice, avem o poziţie deosebită în oraş şi cele mai bune facilităţi de acces. Aşteptăm cel puţin 15 milioane de vizitatori anual să trăiască împreună cu noi experienţa prietenoasă şi accesibilă a Sun Plaza”, spune Friedrich Wachernig, membru în board-ul investitorului Sparkassen Immobilien AG.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite