Soluţii pentru afacerile mici, la Metro Expo

0
Publicat:
Ultima actualizare:

15.000 de metri pătraţi de „ponturi“ pentru afaceri, pe toate le găsiţi, până duminică, la Romexpo. Lanţul german de magazine specializează  clienţii companii, după ce a început să piardă clienţii persoane fizice în favoarea supermarketurilor.

Ai visat dintotdeauna să conduci un restaurant specializat în preparate de peşte şi vrei să ştii de unde să aduci produse proaspete, cum să le prepari, cum să le asortezi cu vinul, cum să aranjezi localul, unde să găseşti bucătari pricepuţi şi mai ales de unde să iei banii pentru toate acestea?

Mulţi se gândesc la o astfel de afacere în restauraţie şi la multe altele, de la buticuri de cartier până la crame pentru şampanii scumpe sau pub-uri irlandeze get-beget. Soluţii pentru toate aceste businessuri sunt disponibile până duminică la târgul Metro Expo, din incinta complexului Romexpo din Bucureşti.

“Pe baza succesului primei ediţii Metro Expo (din 2006, n.red) şi bazându-ne pe o abordare business-to-business, dorim să avem un schimb de experienţă cu partenerii noştri profesionişti în ceea ce priveşte comerţul modern”, a declarat ieri directorul general al retailerului, François Oliver.

400 de expozanţi, toţi clienţi sau parteneri ai Metro, s-au gândit să se facă utili celor ce doar îşi proiectează în gând afacerea sau celor care vor să o dezvolte.

Finanţare pe alese

Au venit cu soluţii de finanţare pentru IMM-uri băncile BCR, BRD, Raiffeisen Bank, RBS Bank România şi Unicredit Ţiriac Bank. Consultanţă pe partea de finanţare şi contractare de credite oferă şi angajaţii Metro, care nu au voie însă să indice o anumită bancă pentru credit.

Dacia prezintă în pavilionul central de la Romexpo varianta restilizată a break-ului MCV, lansat la începutul acestei luni la Paris. Bineînţeles, din standul producătorului auto nu lipsesc Logan ­Pick-Up şi Logan VAN. Şi Ford este prezent la târg, cu modelul Transit.

Producătorul de bere ­InBev, îmbuteliatorul mărcii Beck’s, a adus frigidere de prezentare inovatoare, Cramele Halewood şi-au trimis somelierii, iar Caroli îşi prezintă linia de business “pilot”, tonomat de sandviciuri calde.

Schimbă macazul

Din 2006, lanţul de cash&carry Metro se repoziţionează pe piaţă şi oferă clienţilor companii soluţii pentru afacerile lor. Metro se îndepărtează astfel de consumatorul final şi se orientează puternic pe câştigarea clienţilor mari. Noua strategie este determinată şi de expansiunea rapidă a lanţurilor de supermarketuri.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite