Proprietarul Rodipet îşi face reţea de non-stopuri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Grupul libanez Awdi, care deţine în portofoliu Rodipetul, intenţionează să dezvolte în următorii doi ani o reţea naţională de 50 de supermarketuri. Investiţia necesară estimată

Grupul libanez Awdi, care deţine în portofoliu Rodipetul, intenţionează să dezvolte în următorii doi ani o reţea naţională de 50 de supermarketuri.

Investiţia necesară estimată pentru deschiderea unei unităţi este cuprinsă între 300.000 şi 500.000 de euro, potrivit reprezentanţilor companiei. "În prezent operăm cinci magazine Babec în Capitală în zonele Tineretului, Rahova, Colentina şi Ştefan cel Mare", a declarat pentru "Adevărul" Florin Lungoci, director în cadrul grupului.

Compania, controlată de omul de afaceri Hassan Awdi, deţine în ţară aproximativ 30 de spaţii unde vor funcţiona supermarketurile. Acestea au fost cumpărate începând cu anul 1995 şi până în prezent. Investiţia destinată achiziţionării locaţiilor a depăşit cinci milioane de euro.

Oraşele vizate pentru deschiderea unor magazine din lanţul Babec sunt reşedinţele de judeţ. Următoarele magazine vor fi inaugurate în Constanţa, în Iaşi şi în Timişoara. Suprafaţa medie a unei unităţi este de 100-110 metri pătraţi.

Primul supermarket sub brandul Babec a fost deschis anul trecut, în urma unei investiţii de 500.000 de euro. Potrivit Awdi Group, reţeaua nu va avea un competitor direct. Magazinele vor funcţiona non-stop. Compania mizează anul acesta pe o cifră de afaceri a lanţului Babec de 2,5 milioane de euro. "Pentru 2009 urmărim o creştere cu cel puţin 30% faţă de 2008", spune Lungoci.

Rodipet Courier vrea o cotă mai mare de piaţă

Bugetul de investiţii al grupului pentru următorii ani vizează şi divizia de curierat rapid a companiei. Rodipet Courier, activ de la începutul lui 2007, deţine în prezent o cotă de piaţă de 15%, conform specialiştilor de marketing Awdi.

Până la sfârşitul lui 2008, grupul a alocat patru milioane de euro pentru extinderea acestei divizii. "Banii vor fi canalizaţi spre achiziţionarea unui ERP performant, a unor vehicule noi, precum şi pentru creşterea numărului de angajaţi", a mai spus Lungoci. Investiţiile vor fi făcute cu scopul de a creşte cota de piaţă până la 22%.

Programul de expansiune în această firmă se va întinde pe patru ani şi va necesita o sumă de minimum opt milioane de euro.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite