Mihaela Rus, femeia din spatele companiei „Vitrina”

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Investiţiile constante, de peste zece milioane de euro în 16 ani, au ridicat Vitrina în topul firmelor de publicitate locale, fiind singura companie de profil din provincie care a reuşit să se impună în Bucureşti. Cunoscută drept liderul uneia dintre cele mai renumite agenţii de publicitate din România, Mihaela Rus a început să investească şi în domeniul imobiliar.

Este foarte mândră că a reuşit totul din „provincie”, fiind unul din primele lucruri pe care Mihaela Rus, preşedintele firmei de publicitate Vitrina Advertising, îl aduce în discuţie când este întrebată de propriul succes. „Mulţi nu mi-au dat prea multe şanse, spunând că ora exactă se dă la Bucureşti. Aşa o fi, doar că eu m-am încăpăţânat să rămân în Cluj-Napoca, oraşul pe care îl iubesc cel mai mult”, spune Mihaela Rus.

Un nou sediu, un nou început

Antreprenoarea le-a dovedit celor „mulţi” că se înşeală. Compania sa, sub numele oficial de Vitrina Felix Media, a avut, în 2007, cel mai bun an de la înfiinţare, potrivit spuselor Mihaelei Rus, înregistrând o creştere a cifrei de afaceri cu 25 de procente faţă de anul precedent, depăşind 6,5 milioane de euro.

„În cei 16 ani nu am avut niciodată creşteri mai mari de 25 de procente pe an, dar nici mai mici de 20 de procente, deci pot spune că am avut, mai degrabă, o evoluţie constantă, cu paşi siguri, şi nu una spectaculoasă, dar riscantă”, explică antreprenoarea. Anul trecut, femeia de afaceri a început să-şi extindă businessul, prin crearea unui sediu independent pentru divizia de producţie a companiei sale.

În acest scop, a achiziţionat un teren de 2.500 mp într-un parc industrial privat din Cluj-Napoca, în vederea construcţiei unei hale, unde se va muta întreaga divizie de producţie şi outdoor a companiei, investiţia ridicându-se la 1,2 milioane de euro.

Tot în 2007, Rus şi-a diversificat puţin afacerile, intrând în domeniul imobiliar. A început construcţia unui centru de business modern, ce include birouri de clasă A. Imobilul este situat pe strada Brâncuşi, în Cluj-Napoca, investiţia estimată fiind de peste cinci milioane de euro. Această clădire va servi drept nou sediu central al companiei Vitrina, alţi 2.000 mp fiind destinaţi închirierii către alte firme.

„Având în vedere amplasarea extrem de bună a acestei clădiri, dotările şi locurile de parcare de care dispune, în condiţiile în care acest aspect reprezintă o problemă pentru centrul Clujului, consider această investiţie una strategică şi valoroasă”, explică Mihaela Rus.

Investiţii imobiliare strategice

La sfârşitul acestui an, investiţiile totale în Vitrina Advertising vor depăşi pragul de zece milioane de euro, majoritatea fiind în sediile firmei. Pe lângă cele din Cluj-Napoca, dintre care unul este clădire istorică, Vitrina are un birou şi în Bucureşti, înfiinţat în 1997.

„Tot de atunci am devenit agenţie cu acoperire naţională. Cred că Vitrina este singura agenţie de publicitate full service cu echipe complete  în două oraşe  din România”, spune Rus.

Pe lângă Vitrina, firmă din care deţine 99 de procente, restul fiind proprietatea fiicei sale, Alexandra, femeia de afaceri are, în nume propriu, şi peste trei milioane de acţiuni la Banca Transilvania.

image

Mulţi nu mi-au dat prea multe şanse, dar eu m-am încăpăţânat să rămân în Cluj-Napoca

image


Mihaela Rus
preşedinte Vitrina Advertising

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite