Maşina nu accelerează vânzările de case

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Maşina nu accelerează vânzările de case
Maşina nu accelerează vânzările de case

Şi organizatorii târgurilor imobiliare apelează, mai nou, la diverse metode pentru a atrage cât mai mulţi vizitatori. Automobilele şi ambarcaţiunile oferite cadou de către dezvoltatori nu conving clienţii să cumpere case. Discounturile rămân cel mai eficient instrument de marketing.

Târgul Imobiliar Naţional (tIMOn) s-a desfăşurat în paralel şi sub acelaşi acoperiş cu expoziţii de maşini şi plante. „Ediţia din acest an a reuşit să reunească nevoile fireşti care vin odată cu achiziţia de locuinţe, motiv pentru care,  sub titlul all inclusive, au fost reunite, în Piata Constituţiei, expo garden şi expo auto”, spun organizatorii.

Tot la maşini au apelat şi unii dezvoltatori, care le oferă bonus la achiziţia unei locuinţe. Promoţiile nu au convins însă oamenii să cumpere. „Am avut mulţi vizitatori în stand, dar nu am semnat încă nicio rezervare. Maşina îi atrage mai puţin, tot preţul mic este principalul avantaj,  în opinia potenţialilor clienţi”, explica vineri  Cătălin Albert Matei, directorul proiectului Valea cu Flori, prezent în cadrul altei expoziţii de profil, Târgul Naţional Imobiliar.

Alte bonusuri oferite la achiziţionarea locuinţei sunt ambarcaţiuni sau abonamente VIP la Operă, la Teatrul Naţional şi la fitness pe o perioadă de un an.

CITIŢI MAI MULTE MÂINE, ÎN SUPLIMENTUL EXPERT IMOBILIAR
.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite