Marii retaileri se instalează strategic în provincie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Carrefour şi Auchan deschid noi unităţi în Brăila şi în Piteşti, în timp ce în Capitală doar Mega Image anunţă noi magazine. Febra sărbătorilor a cuprins nu doar consumatorul român,

Carrefour şi Auchan deschid noi unităţi în Brăila şi în Piteşti, în timp ce în Capitală doar Mega Image anunţă noi magazine.

Febra sărbătorilor a cuprins nu doar consumatorul român, ci şi pe marii retaileri. Nume mari de pe piaţă precum Carrefour sau Auchan îşi extind reţeaua din provincie. Mişcări de trupe sunt sesizabile şi în Capitală, unde Mega Image a inaugurat, ieri, al 21-lea magazin.

Mâine, retailerul francez Carrefour va deschide un nou hipermarket la Brăila. Investiţia este estimată la 25 milioane de euro, iar noua unitate continuă trendul extinderii în puncte strategice din provincie.

În octombrie, Carrefour a deschis hipermarketuri în centrul comercial Polus din Cluj şi în mallul Felicia din Iaşi, urmare a unor investiţii de peste 20 milioane de euro. "Noul hipermarket va avea o suprafaţă de 13.000 metri pătraţi, din care 8.000 metri pătraţi va fi spaţiul destinat vânzării.

Complexul va beneficia de 600 de locuri de parcare în momentul deschiderii, la care se vor mai adăuga alte 600 de locuri, după finalizarea construirii parcării", a declarat Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România.

Bricostore şi Auchan, la Piteşti

În urma unei investiţii de 50 milioane de euro, grupul de firme Avrig 35 aduce la Piteşti un complex comercial cu un hipermarket Auchan, un mall Iris Shopping şi un Bricostore. Noua destinaţie de shopping este localizată în partea de sud a oraşului şi va fi dezvoltată în trei faze.

Centrul comercial Iris Shopping Mall are o suprafaţă de 7.109 metri pătraţi închiriabili şi cuprinde 43 de magazine, toate pe un singur nivel. De asemenea, proiectul cuprinde şi 1.500 de locuri de parcare, acestea urmând a fi finalizate în 2008. Nici Bucureştiul nu bate pasul pe loc. Deşi piaţa este mult saturată faţă de cea din provincie, investitorii sesizează şi aici noi oportunităţi pe segmentul de retail.

Supermarket nou şi în Capitală

Mega Image va deschide mâine unul dintre cele mai mari supermarketuri ale reţelei din Bucureşti. Localizată pe bulevardul Obregia, noua unitate Mega Image are o suprafaţă de vânzare de 1.150 metri pătraţi, şapte case de marcat, aproximativ 25 locuri de parcare şi este urmarea unei investiţii de 1,4 milioane de euro.

"Deschiderea Mega Image Obregia este un eveniment important pentru noi, în special datorită mărimii acestui nou magazin. Este al treilea magazin Mega Image deschis în sectorul 4, după Mega Image Berceni şi Mega Image Tineretului, ceea ce demonstrează intenţiile nostre de a acoperi cât mai bine toate zonele din Bucuresti", afirmă directorul general Mega Image, John
Kyritsis.

Cine nu se extinde vine cu promoţii

O altă modalitate de a spori vânzările este apelul la campanii promoţionale de sezon. În decembrie, luna cadourilor, retailerul de produse electronice, Domo, a găsit o modalitate originală de a aduce noi clienţi în magazine. Aceştia pot cumpăra orice şi oricâte produse din magazinele lanţului Domo, plătind doar 50% din valoarea bunului.

Pe perioada promoţiei, cumpărătorii beneficiază de o perioadă de şase luni, timp în care au libertatea de a rambursa suma rămasă când vor, prin plata integrală sau eşalonată. Valoarea maximă a creditului este de 20.000 RON, achiziţia maximă putându-se ridica la 40.000 RON.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite