Gucci şi Chanel vin în România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mai multe branduri de lux şi-au rezervat spaţii în fostul magazin Cocor din Capitală. Piaţa produselor de lux din România este în plină expansiune. Gucci, Chanel şi Versace vor să deschidă propriile magazine în ceea ce va fi Cocor Luxury Store.  

Cocor Luxury Store, numele sub care va funcţiona vechiul magazin din centrul Capitalei, va atrage cele mai cunoscute mărci ale industriei de lux din lume. Versace a semnat un antecontract pentru un magazin de accesorii şi bijuterii.

Brandul este deja prezent în Bucureşti cu un spaţiu comercial de vestimentaţie - Versace Jeans Couture, pe Calea Victoriei. Acesta a fost adus însă în sistem de franciză. Gucci şi Chanel vor fi la primele magazine operate în mod direct pe piaţa românească.

Premiere de lux în Bucureşti

Pe lângă cele trei nume mari din industria mondială de lux, Cocor Luxury Store intenţionează să atragă o serie de alte branduri. Dior, Fendi, Givenchy, Armani, Vertu, Calvin Klein, Burberry şi Mac Cosmetics s-au arătat interesate de prezenţa în centrul comercial, atât cu magazine proprii, cât şi în cele de tip multibrand.

„Din cele 26 de branduri care au semnat deja antecontractul, peste 60% sunt pentru prima dată în România”, a declarat Ilan Laufer, managerul Retail Group - compania care se ocupă de închirierea spaţiilor din Cocor Luxury Store. Până acum au fost încheiate contracte de preînchiriere pentru aproximativ 40% din spaţiul total disponibil.

Niciuna dintre aceste mărci nu este românească. Chiriile lunare din Cocor Luxury Store variază - în funcţie de suprafaţa ocupată şi de etajul pe care se află magazinul – între 50 şi 150 de euro pe metru pătrat.

Clienţi cu venituri de top

Cocor Luxury Store va fi inaugurat în luna octombrie a anului viitor, în urma unei investiţii de 27 de milioane de euro. Magazinul va fi dispus pe şapte etaje cu o suprafaţă închiriabilă de 9.500 de metri pătraţi. Centrul va avea o parcare cu 250 de locuri disponibile şi o faţadă multimedia cu 13 ecrane.

Magazinul Cocor intenţionează să se poziţioneze drept cel mai exclusivist centru de cumpărături din Capitală. Targetul proiectului va fi reprezentat de cumpărătorii cu venituri mai mari de 2.500 de euro pe lună. 

Cea mai mare faţadă multimedia din Europa

Centrul comercial Cocor Luxury Store va inaugura la 1 decembrie 2008 faţada media instalată pe clădire. „Aceasta este cea mai mare faţadă media de pe un singur imobil din Europa Continentală”, a declarat Dan Bărbulescu, preşedinte Cocor Luxury Store. Dispozitivul va avea 13 ecrane de tip LED HD şi o suprafaţă de difuzare de 565 mp. Jumătate din timpul de emisie va fi ocupat de spoturi publicitare. Investiţiile necesare vor totaliza la momentul lansării patru milioane de euro.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite