Farmec Cluj Napoca, creştere de 13% în primul semestru

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În ciuda crizei financiare, producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a înregistrat, în primul semestru, o creştere a vânzărilor de aproximativ 13% faţă de aceeaşi perioadă din 2008.

Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a înregistrat în primele şase luni ale acestui an, o cifră de afaceri de 42,5 milioane de lei şi o creştere de 13% a vânzărilor pe piaţa internă, care constituie 90% din totalul vânzărilor companiei. Cele mai mari creşteri le-au înregistrat vânzările de produse Farmec din lanţurile modern de retail (24,86%), din farmacii (18,91%) şi din cabinetele de cosmetice (10,28%)

Româncele preferă cremele autohtone
Chiar dacă magazinele şi farmaciile abundă de produse pentru îngrijirea tenului scumpe şi renumite la nivel internaţional, româncele preferă produsele autohtone. Dovada vine din faptul că Farmec este lider detaşat din punct de vedere al vânzărilor de cremă de faţă. Din urmă vin Garnier, Beiesdorf, L’Oreal şi producătorul român Elmi Prodfarm. Cumulat, primii cinci producători de produse pentru îngrijirea tenului deţin peste 73% din volumul vânzărilor de astfel de produse şi aproape 70% din valoarea acestora, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piaţă MEMRB. Valoarea pieţei produselor cosmetice din România a valorat, anul trecut, între 600 şi 800 de milioane de euro, potrivit datelor primite de la producători.

Potrivit unui studiu realizat de compania de cercetări de piaţă Nielsen, Farmec deţine o cotă de piaţă, în volum, de 30,93% din segmentul produselor de îngrijire facială. Brandul Gerovital, produs tot la fabrica din Cluj, este lider de piaţă pe segmentul cremelor de faţă, deţinând o cotă cantitativă de 12,75%, în timp ce pe segmentul demachiantelor, laptele Doina se menţine pe prima poziţie, cu o cotă de piaţă cantitativă de 15,48%. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite