Compania olandeză de servicii poştale TNT se restructurează

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cea mai mare companie de servicii poştale din Olanda, TNT, va îngheţa salariile şi va disponibiliza 7.000 de angajaţi, în încercarea de a-şi reduce costurile cu 300 milioane de euro, mai

Cea mai mare companie de servicii poştale din Olanda, TNT, va îngheţa salariile şi va disponibiliza 7.000 de angajaţi, în încercarea de a-şi reduce costurile cu 300 milioane de euro, mai ales că de anul viitor şi-ar putea pierde poziţia de monopol, în faţa concurenţei. TNT, care are deja doi rivali, Sandd şi Selekt Mail, este unul dintre cei mai mari angajatori din Olanda şi are 59.000 de angajaţi. Divizia de corespondenţă, TNT Post, pierde însă teren în faţa competitorilor, din cauza popularităţii e-mailurilor, bankingului online şi iniţiativelor guvernamentale care permit completarea formularelor electronice. "Mai puţine scrisori înseamnă mai puţină muncă", spune Harry Koorstra, membru al boardului TNT, citat de "Financial Times". Acesta a adăugat că TNT se aşteaptă ca în următorii ani să piardă 30% din volumul de corespondenţă. În decembrie anul trecut, compania olandeză anunţa că intenţionează să reducă costurile diviziei poştale cu 300 milioane de euro până în 2015, dar nu spusese ce măsuri urma să ia. Acum, TNT vrea să compenseze reducerea volumului de corespondenţă de acasă prin dezvoltarea pe alte pieţe şi speră să beneficieze de pe urma liberalizării pieţei europene de servicii poştale, care ar trebui finalizată până în 2009, după planurile Comisiei Europene.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite