Carrefour îşi pregăteşte intrarea pe piaţa alimentară din Rusia

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Carrefour, al doilea retailer alimentar din lume, plănuieşte să intre pe piaţa rusească până la sfârşitul acestui an. Grupul francez l-a numit, se pare, pe Didier Fleury, cel care se

Carrefour, al doilea retailer alimentar din lume, plănuieşte să intre pe piaţa rusească până la sfârşitul acestui an. Grupul francez l-a numit, se pare, pe Didier Fleury, cel care se ocupă de operaţiunile din Italia, pentru a conduce expansiunea în Rusia. Potrivit "Financial Times", Carrefour se va axa mai degrabă pe oraşele în plină dezvoltare, decât pe Moscova sau Sankt Petersburg. Grupul ar putea deschide între cinci şi zece magazine pe an, urmând aceeaşi strategie ca şi în China. "Economist Intelligence Unit" estimează că piaţa de retail alimentar din Rusia, încă neconsolidată, va creşte la 203 miliarde de dolari până în 2010, faţă de 113 miliarde de dolari cât era în 2005. De asemenea, tot până în 2010, vânzările din acest sector vor ajunge la 526 miliarde de dolari. Astfel, Rusia va urca de pe locul 12, pe locul nouă, în topul celor mai mari pieţe de retail din lume.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite