Afaceri în scădere pentru Carrefour
0
Carrefour, cel mai mare grup de retail din Europa, a încheiat primul semestru al anului 2009 pe pierdere, după reducerea valorii activelor din Italia şi scăderea preţurilor în Franţa, pentru a nu pierde clienţii, potrivit Bloomberg.
Retailerul a raportat o pierdere de 58,1 milioane de euro în primele şase luni ale anului. O performanţă foarte slabă comparativ cu perioada similară din 2008 când Carrefour a obţinut un profit de 747 de milioane de euro.
Rezultatul obţinut de grupul francez a fost aproape de estimările analiştilor chestionaţi de Bloomberg, care mizau pe o pierdere de 58,7 milioane de euro.
600 de milioane de euro pentru îmbunătăţirea vânzărilor în Franţa
Compania va cheltui aproximativ 600 de milioane de euro pe reduceri şi marketing pentru a îmbunătăţi vânzările în Franţa, ce contabilizează aproape jumătate din vânzări. Iar, în iulie şi august „nu s-au observat semne de deteriorare a pieţei‟, conform lui Pierre Bouchut, directorul financiar al companiei, citat de Bloomberg. Profitul operaţional al Carrefour a scăzut cu 28% până la un miliard de euro.