BCR Asigurări inaugurează un serviciu pentru reducerea timpului de avizare şi constatare a daunelor
0BCR Asigurări inaugurează, luni, un serviciu specializat pentru reducerea timpului şi simplificarea procedurilor de avizare a daunelor, dar şi a programării în vederea efectuării constatărilor, indiferent de locul în care s-a produs evenimentul, a anunţat compania.
"Serviciul de Contact Center (...) vizează eficientizarea procesului de gestionare şi lichidare a daunelor. Am dorit ca prin acest prim pas să rezolvăm o problemă frecventă cu care se confruntă clienţii unei societăti de asigurări, atunci când solicită despăgubiri, şi anume, eliminarea timpului de aşteptare pentru constatare", a declarat preşedintele BCR Asigurări, Mihai Tecău.
Acest serviciu va funcţiona cu ajutorul unui soft, pe baza căruia se vor face programările clienţilor în vederea efectuării constatării de daună. Softul permite cunoaşterea exactă a disponibilităţii orare a fiecărui inspector de daune, astfel încât să se evite aşteptarea sau suprapunerea programarilor şi, astfel, nemulţumirea clienţilor, se arată în comunicat.
"Având în vedere amploarea şi complexitatea acestui proiect, am gândit o dezvoltare treptată a acestuia, care începe acum cu cele patru judete şi se va extinde în viitor la nivelul întregii ţări", a adăugat presedintele BCR Asigurări.
Pentru început, serviciul este disponibil pentru constatări în judeţele Arad, Argeş, Dolj şi Neamţ.
BCR Asigurări are un capital social de 73,7 milioane lei şi o reţea de 172 unităţi teritoriale.