Duraziv mizează pe creştere în 2010

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Daniel Guzu, proprietarul producătorului de adeziv şi profile metalice Durazivi, estimează că anul viitor afacerile companiei deţinute vor înregistra un avans de aproximativ 5-7%

Guzu mizează pe îmbunătăţirea condiţiilor de creditare şi pe continuarea celor două proiecte la nivel naţional, Prima Casă şi termoizolarea faţadelor, dar într-un ritm mult mai alert. Pentru acest an compania Duraziv estimează o cifră de afaceri de peste nouă milioane de euro, din care trei milioane din adezivi, rezultat ce a depăşit aşteptările acţionarului majoritar. „Cu divizia de adezivi suntem în creştere. Acest avans este de natură expansivă, prin activarea a cât mai mulţi clienţi pe această categorie de produse.”, spune Daniel Guzu.

 

Profilele metalice, 70% din cifra de afaceri

 

Segmentul de profile metalice a adus un aport de aproximativ 70% la realizarea cifrei de afaceri, fiind segmentul în care compania are o experienţă de aproape şapte ani. Oficialii companiei plănuiesc o extindere a acestei secţii în viitorul apropiat. Duraziv este un brand sub care a fost înglobată producţia realizată de companiile deţinute de omul de afaceri Daniel Guzu, după ieşirea acestuia din parteneriatul cu fondul de investiţii Oresa în cadrul producătorului de vopsele Fabryo. Daniel Guzu este cel care a pus bazele acestei afaceri. Duraziv cuprinde atât activitatea din cadrul Bau Profile, respectiv producţia de profile metalice, cât şi producţia de adezivi. Compania Duraziv s-a lansat pe piaţa de adezivi la începutul lui 2009, în urma unei investiţii de peste şapte milioane de euro într-o fabrică cu o capacitate de peste 300.000 de tone pe an.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite