Ascensiune pe piaţa produselor de curăţenie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Creşterea numărului de clienţi de pe segmentul de real estate a condus la o evoluţie notabilă a pieţei produselor profesionale de igienă şi curăţenie. Astfel, acest segment are un ritm de

Creşterea numărului de clienţi de pe segmentul de real estate a condus la o evoluţie notabilă a pieţei produselor profesionale de igienă şi curăţenie. Astfel, acest segment are un ritm de creştere anual de până la 30% şi va atinge valoarea de 20 de milioane de euro în următorii cinci ani, conform estimărilor reprezentanţilor companiei Paper Plus.

"În ultimii cinci ani, piaţa produselor profesionale de curăţenie şi igienă a crescut în mod constant, atingând valoarea de 10 milioane de euro la sfârşitul anului 2007. Pentru 2008, estimăm un volum de circulaţie a produselor profesionale de igienă şi curăţenie în valoare de 12 milioane de euro, cu un ritm de creştere de 20-30%. Piaţa acestor produse devine din ce în ce mai competitivă ca urmare a creşterii numărului de clienţi, în special pe segmentele de real estate şi HoReCa", a declarat Marian Ivan, director general al Paper Plus.

Ascensiunea se datorează avatajelor oferite de produsele profesionale de igienă şi curăţenie, care sunt mult mai eficiente din punctul de vedere al volumului de consum. "Companiile cu peste 2.000 de angajaţi cheltuie anual aproximativ 50.000 de euro pentru produsele obişnuite de curăţenie, însă, utilizând produsele profesionale de igienă, costurile companiilor se reduc aproape la jumătate, atingând valoarea de 25.000 de euro", a completat Ivan.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite