Volvo estimeaza vanzari mai mari in Europa decat in America de Nord

0
Publicat:
Ultima actualizare:

AB Volvo, al doilea mare producator de camioane din lume, a anuntat, miercuri, un profit superior previziunilor pentru trimestrul al doilea, datorat lansarii de produse noi, si a estimat ca vanzarile

AB Volvo, al doilea mare producator de camioane din lume, a anuntat, miercuri, un profit superior previziunilor pentru trimestrul al doilea, datorat lansarii de produse noi, si a estimat ca vanzarile pe continentul nord-american vor stagna in 2003, transmite Reuters. Profitul neimpozitat al Volvo a atins 2,04 miliarde de coroane (249,5 milioane de dolari), comparativ cu nivelul mediu prognozat de analisti, de 1,76 miliarde de coroane, si cu valoarea de 1,31 miliarde de coroane inregistrata in perioada corespunzatoare a anului trecut. Vanzarile companiei suedeze au totalizat 44,6 miliarde de coroane, situandu-se sub valoarea anticipata, de 47 miliarde de coroane. Volvo a evidentiat revirimentul cererii de camioane din SUA, ca si ameliorarea profitabilitatii la divizia Renault Trucks. "Dupa incertitudinile semnificative din primul trimestru referitoare la tendinta pietei, exista acum semne de stabilizare", a declarat directorul executiv Leif Johansson. "Nici situatia din Orientul Mijlociu si nici epidemia de pneumonie atipica nu au avut impact negativ asupra pietelor principale si intrevedem o stabilizare in mai multe dintre operatiunile noastre", a adaugat el. Compania a considerat ca este prematur sa-si modifice estimarile precedente pentru intregul an si a prognozat ca vanzarile de camioane de tonaj mare vor totaliza 170.000 unitati in America de Nord si 200.000 unitati in Europa, in acest an. In opinia lui Johansson, este posibil ca situatia finala sa difere de estimari mai degraba in sens pozitiv decat negativ.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite