Seat Ibiza, spirit latin şi inginerie germană

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Noul model va fi comercializat în paralel cu varianta anterioară timp de aproximativ un an, iar în câteva luni va fi urmat de versiunea SportCoupe Importatorul mărcii Seat intenţionează

Noul model va fi comercializat în paralel cu varianta anterioară timp de aproximativ un an, iar în câteva luni va fi urmat de versiunea SportCoupe

Importatorul mărcii Seat intenţionează să comercializeze aproape 600 de modele ale noii variante Ibiza până la sfârşitul anului 2008

Aspectul noului Seat Ibiza este definit de noul concept "Arrow Design". Partea frontală nou proiectată şi liniile clar conturate pe întreaga lungime reafirmă caracteristicile dinamice şi moderne ale vehiculului, în timp ce marea atenţie acordată detaliilor pregăteşte şi mai mult modelul spaniol pentru şosea. Vechiul model a fost lansat în România în 6.610 unităţi, motiv pentru care va fi comercializat în paralel cu actuala versiune, pentru care au fost efectuate 35 de comenzi.

Noul Seat Ibiza beneficiază de avantajele noii platforme tehnice, având atât ampatamentul, cât şi ecartamentul mai mari, generând caracteristici aerodinamice superioare. În acelaşi timp, Ibiza îşi extinde parametrii de confort şi de siguranţă cu senzorii de parcare şi proiectoarele cu funcţie cornering, precum şi cu noul sistem de airbag-uri.

Greutatea redusă, motoarele eficiente şi raporturile de transmisie reconfigurate, toate acestea contribuie la reducerea consumului de combustibil şi a emisiilor. Toate versiunile cu motorizări pe benzină emit sub 160g CO2 / km, în timp ce întreaga gamă de motorizări diesel menţine emisiile CO2 sub 120g/km.

Noua versiune a obţinut un punctaj excelent la testele de impact realizate de organizaţia EuroNCAP: 5 stele pentru protecţia pasagerilor, 4 stele pentru siguranţa copiilor şi 3 stele pentru protecţia pietonilor.

5 stele EuroNCAP

Noua versiune va fi comercializată în paralel cu varianta anterioară, iar la un interval de câteva luni va fi urmat de versiunea SportCoupe.

"Vechiul model Ibiza va fi comercializat în paralel cu noul model timp de aproximativ un an sau chiar mai mult. Nu cred că va exista un moment de aşteptare din partea clienţilor până la apariţia noului Ibiza şi de aceeea nu vor exista nici fluctuaţii în privinţa cererii", a declarat directorul mărcii Seat în cadrul Porsche România, Bogdan Militaru.

"Seat intenţionează să comercializeze între 500 şi 600 de modele Ibiza până la sfârşitul anului 2008, dintr-un total al vânzărilor de 5.500 de unităţi în acest an", a mai spus directorul mărcii spaniole.

40 de modele, în următorii 10 ani

Seat va lansa 40 de modele noi şi restilizate pe piaţa românească în următorii zece ani, dintre care primele două vor fi Ibiza SportCoupe în această toamnă şi limuzina Exeo în luna martie 2009, a declarat directorul general al Porsche România, Brent Valmar.

Constructorul spaniol va lansa în România limuzina din Clasa B, numită Exeo, la începutul lunii martie 2009, iar la un interval de câteva luni va fi introdusă pe piaţă şi varianta break, a mai spus directorul Seat, Bogdan Militaru. Exeo va fi construit pe platforma modelului Audi A4 şi va avea un caracter sportiv, însă ponderea cea mai însemnată în privinţa calităţilor sale va fi reprezentată de confortul oferit pasagerilor.

Cele două variante ale modelului Exeo vor fi poziţionate în clasa B, unde principalele modele concurente vor fi Ford Mondeo, Peugeot 407, Toyota Avensis, Mazda 6 şi chiar Volkswagen Passat.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite