Şase-şase, zar câştigător pentru Mazda

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cu cele două noi versiuni ale modelului Mazda6, hatchback şi combi, constructorul japonez vrea să câştige cât mai mulţi clienţi pe piaţa din România. E mai mare, dar mai uşoară. Şi

Cu cele două noi versiuni ale modelului Mazda6, hatchback şi combi, constructorul japonez vrea să câştige cât mai mulţi clienţi pe piaţa din România.

E mai mare, dar mai uşoară. Şi sportivă, dar şi elegantă. Are un sistem de control al computerului de bord fixat pe volan şi se prezintă în 3 variante de motorizare: 1.8 cm3 benzină, 2.0 cm3 diesel şi 2.5 benzină. Cam astea ar fi, în mare, noutăţile noii Mazda6 cu care constructorul nipon a închis gama Mazda6.

Cele două modele de caroserie vor fi comercializate în România din această primăvară la preţuri începând de la 20.490 de euro pentru varianta hatchback şi ajungând până la 22.190 de euro pentru motorizarea diesel.

E mai mare, dar mai uşoară. Şi sportivă, dar şi elegantă. Are un sistem de control al computerului de bord fixat pe volan şi se prezintă în 3 variante de motorizare: 1.8 cm3 benzină, 2.0 cm3 diesel şi 2.5 benzină. Cam astea ar fi, în mare, noutăţile noii Mazda6 cu care constructorul nipon a închis gama Mazda6.

Cele două modele de caroserie vor fi comercializate în România din această primăvară la preţuri începând de la 20.490 de euro pentru varianta hatchback şi ajungând până la 22.190 de euro pentru motorizarea diesel.

Mazda vrea să vândă 400 de unităţi în România

Gama de propulsoare pe benzină - 1,8l, 2l şi 2,5l - oferite în prezent de constructorul nipon este completată de un motor common-rail turbo diesel de 2l, care dezvoltă 140 CP şi un cuplu maxim de 330 Nm. Motorul diesel a fost îmbunătăţit şi este mai economic, înregistrând un consum de combustibil combinat de 5,6l/100km, mai puţin cu 6,7% faţă de versiunea anterioară.

Ca urmare a îmbunătăţirilor realizate de inginerii Mazda, noul motor prezintă şi un nivel redus al emisiilor de noxe. Motorizarea diesel va fi disponibilă în România începând cu primul trimestru din 2008 şi va reprezenta 80% din obiectivul de vânzări - 400 de unităţi - al noii Mazda6.

Conform previziunilor companiei, evoluţia cotei de piaţă în segmentul de clasă medie va fi crescătoare, contrar trendului descendent al cotei de piaţă pentru segmentul D. Deşi volumul de vânzări pentru modelele de clasă medie se află în creştere, cota de piaţă din totalul vânzărilor de automobile de import din România se află în scădere.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite