Salonul Auto de la Beijing

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Între 27 aprilie şi 2 mai atenţia întregii industrii auto se concentrează asupra Chinei, acolo unde are loc manifestarea Auto China 2010. Aşa cum era de aşteptat, chinezii au ţinut prim-planul prin modelele copiate în cele mai mici detalii după mărci europene, japoneze sau americane.

Dintre clonele chinezeşti au ieşit în evidenţă SUV-ul Huatai B35 - copie fidelă a Porsche-ului Cayenne, Geely - care s-a inspirat după Rolls-Royce Phantom atunci când a creat limuzina Emgrand GE - şi BAW, care a lansat sedanul C71, în fapt vechiul Saab 9-5 cu parte frontală schimbată. O şi mai mare ciudăţenie a constituit-o modelul cabrio Galue Convertible, creaţia companiei Mitsuoka, baza de plecare fiind un Ford Mustang căruia i-a fost implementată o grilă frontală de Rolls.

Premiere mondiale

Salonul Auto de la Beijing a marcat însă şi debutul mondial al unor modele/concepte care nu au fost copiate. La capitolul prototipuri notăm Mercedes-Benz CLS Shooting Break şi BMW Gran Coupe, secondate de versiunile de serie cu ampatament mărit E-Class LWB şi BMW Seria 5 LWB. Ford a prezentat prototipul Start, viitor rival pentru Fiat 500, în timp ce Honda a venit cu Li Nian Everus Concept. În premieră mondială, Hyundai a lansat Verna, urmaşul actualului Accent, iar Porsche a adus Panamera V6 şi Panamera 4.

Tot în premieră mondială, Maybach a prezentat facelift-ul versiunilor 57 şi 62. Subliniind importanţa Chinei pentru marca italiană, Ferrari a lansat la Beijing 599 GTO. Nici Lamborghini nu s-a lăsat mai prejos şi a adus ediţia limitată LP 670-4 SuperVeloce China Special. Bentley a punctat prin două ediţii speciale destinate pieţei chineze, în timp ce Volkswagen a introdus, în premieră mondială, Phaeton facelift şi Tiguan facelift. Tot la capitolul premiere mondiale notăm noul A8 Long Wheelbase, echipat cu un propulsor W12 de 6,3 litri şi 500 CP.

Auto

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite