Revoluţia „Leului“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
SR1
SR1

La aniversarea a 200 de ani de existenţă, Peugeot debutează în forţă, prin restilizarea istoricului logo al „Leului“ şi adoptarea unui nou slogan, „Motion & Emotion“.

A prezentat şi un coupé-cabriolet concept foarte interesant, SR1 (în fotografie) şi nu se opreşte aici: va lansa 14 modele noi până în 2012. Obiectivul constructorului francez pentru 2015 este de a urca trei poziţii în clasamentul auto mondial, de la 10 în prezent până pe locul 7.

Este un plan foarte ambiţios, care implică atât automobile mai seducătoare, cât şi modele destinate pieţelor emergente de volum. De asemenea, Peugeot vrea să se poziţioneze ca element de referinţă în materie de design şi să devină lider în servicii de mobilitate.

Marca franceză a conturat şi o imagine a viitorului foarte apropiat, în care ecologia va fi mai dominantă. La sfârşitul anului va sosi modelul electric iOn, al cărui motor va fi montat şi pe scooter-ul EVivacity.

În 2011 va intra la vânzare primul hybrid, 3008 Hybrid4, alimentat de un motor diesel şi de două module electrice, în timp ce în 2012 vor fi disponibile şi variantele plug-in ce promit emisii de CO2 foarte reduse, de circa 50 g/km. Şi tot în 2011 un sistem micro-hibrid rebotezat e-HDi, un fel de stop & start evoluat, va fi introdus pe toată gama diesel.

Viitorul pregătit de francezi vizează şi schimbarea radicală a stilului propriilor automobile, precum a făcut şi colegul de grup Citroen, ce a resuscitat linia DS. Primul semn al schimbării este dat de conceptul SR1, o decapotabilă de mare efect, care nu prea are multe în comun cu ceea ce s-a văzut în ultimii ani la Peugeot.

Interiorul său are trei locuri, două în faţă şi unul în spate, în vreme ce sub capotă se găseşte un motor pe benzină de 1.6 litri şi 218 CP, împreună cu unul electric de 95 CP montat la puntea spate. SR1 va fi expus la Salonul Auto de la Geneva din luna martie.

Auto



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite