Reduceri la maşinile noi prin programul "Rabla"

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Dealerii se întrec în oferte, care mai de care mai tentante, pentru a atrage cât mai mulţi clienţi. Cele mai mari discounturi pot ajunge şi la 4.000 de euro Reduceri de preţ de circa

Dealerii se întrec în oferte, care mai de care mai tentante, pentru a atrage cât mai mulţi clienţi. Cele mai mari discounturi pot ajunge şi la 4.000 de euro

Reduceri de preţ de circa 15% şi garanţie extinsă. Acestea sunt avantajele achiziţionării unui autoturism prin programul de reînnoire a parcului auto.

Programul de reînnoire a parcului auto din România s-a dovedit un real succes de la început. Dacă în 2007 prin această iniţiativă au fost înmatriculate în circulaţie aproximativ 30.000 de autoturisme, pentru anul acesta numărul maşinilor scoase din uz va ajunge la 40.000 de unităţi.

Mai mult, Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor Auto (APIA) a negociat cu guvernul suplimentarea numărului de maşini alocate programului "Rabla" la aproape 100.000 de unităţi.

Printre primii dealeri care au anunţat reduceri la mai toate modelele din gamă a fost Toyota România. Astfel, la cei 3.000 de lei, bani primiţi pe rabla vândută ca fier vechi, pentru orice model nou achiziţionat de la dealer primeşti un discount de încă 3.000 de lei, suma totală fiind de 6.000 de lei. General Motors România are oferte pentru programul "Rabla" pentru cele două mărci, Chevrolet şi Opel.

Pentru Chevrolet, reducerile sunt la toată gama de modele, începând cu Spark, coemercializat de la 5.568 euro cu TVA, urmat de noul Aveo 5-uşi, vândut cu o reducere de 800 euro, la care se mai adaugă 5 ani garanţie, 5 ani asistenţă rutieră, iar taxa de înmatriculare este gratuită.

Modelul compact Lacetti are o reducere de 1.900 euro şi 5 ani garanţie plus 5 ani asistenţă rutieră. Clasa mare este reprezentată de Captiva, cu o reducere de 1.800 euro, beneficiind de 5 ani garanţie şi tot atâta pentru asistenţa rutieră.

Dotări de top la preţ mai mic

Opel, marca europeană a grupului american, este, de asemenea, inclusă în programul "Rabla". Cel mai mic model vândut de marca americană în România, Opel Corsa, se comercializează de la 8.560 cu TVA, preţ ce include aer condiţionat, radio CD, airbag şofer şi pasager, ABS, închidere centralizată, oglinzi electrice şi încălzite, servodirecţie.

Modelul copact, Opel Astra, beneficiază de o reducere de până la 2.330 euro, în timp ce Opel Vectra are o reducere de până la 3.800 euro. Cel mai scump model din gama Opel, Signum, vine cu o reducere de până la 4.000 euro, una dintre cele mai mari din piaţă.

Monovolumul dedicat familiilor numeroase, Opel Zafira, cu 7 locuri ca dotare standard, vrea să atragă clienţii cu reducere de 1.890 euro, în timp ce Opel Meriva, monovolumul din clasa mică, are preţuri promoţionale de la 11.120 euro cu TVA.

Garanţie extinsă alături de discounturi

Bătrânul şi arhicunoscutul Astra Classic se comercializează la preţuri promoţionale de 8.830 euro cu TVA, bani pentru care primiţi o maşină dotată cu aer condiţionat, închidere centralizată, servodirecţie, ABS, dublu airbag şi geamuri electrice faţă.

Utilitara Opel Combo Tour are un preţ promoţional de 11.800, cu TVA, inclus, iar SUV-ul Opel Antara, beneficiază de o reducere de 800 de euro. Pentru acest model sunt câteva opţiuni gratuite, precum tapiţerie din piele, faruri xenon, sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, oglinzi rabatabile electric şi cu efect antiorbire.

Importatorul oficial al mărcii Fiat în România, AutoItalia Group, va oferi, începând cu 1 iunie 2008, o garanţie de 5 ani de zile pentru toate autoturismele Fiat achiziţionate pe durata programului de înnoire a parcului auto naţional. Oferta este valabilă până pe 25 septembrie în întreaga reţea de concesionari Fiat.

Suplimentar primei de casare de 3.000 de lei, oferta Fiat este însoţită de un avantaj client cuprins între 3.000 şi peste 8.000 de lei, în funcţie de model. În această perioadă, garanţia se va aplica tuturor modelelor din gama Fiat: Panda, Punto, Albea, Grande Punto, Linea, Bravo, Sedici, Doblo Panorama şi Fiat 500.

Şapte ani de creştere consecutivă

Vânzările de autoturisme pe piaţa românească au suferit un uşor recul pe primele cinci luni din 2008 faţă de perioada similară a anului trecut, după şapte ani în care au înregistrat creşteri spectaculoase, conform datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).

Vânzările de autoturisme s-au cifrat în perioada ianuarie-mai 2008 la 114.058 unităţi, mai mici cu 1,6 procente comparativ cu primele cinci luni din 2007, când s-au situat la 115.955 unităţi. După primele patru luni, piaţa autoturismelor consemna o creştere de 9,1 la sută.

După scăderea severă de 31,5 procente, înregistrată în anul 2000, vânzările de autoturisme au crescut timp de şapte ani continuu şi spectaculos, făcând din România una dintre cele mai interesante pieţe din regiune pentru marii producători mondiali.

De asemenea, în mai 2008 importurile de autovehicule (autoturisme plus vehicule comerciale) au înregistrat o scădere de 1,6 procente, chiar dacă la autoturisme a fost consemnată o uşoară creştere, de 0,6%.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite