Mitsubishi România estimează creşterea vânzărilor cu 75% pentru acest an

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Importatorul Mitsubishi şi-a propus în 2007 o creştere cu 75% a vânzărilor sale, până la 3.000 de unităţi, dintre care o treime vor fi din noua generaţie a modelului Outlander pe care

Importatorul Mitsubishi şi-a propus în 2007 o creştere cu 75% a vânzărilor sale, până la 3.000 de unităţi, dintre care o treime vor fi din noua generaţie a modelului Outlander pe care importatorul a lansat-o pe piaţă marţi. M Car Trading, parte a grupului Ţiriac Auto, a vândut anul trecut pe piaţa românească 1.722 de vehicule Mitsubishi, dintre care 1.337 au fost autoturisme, iar restul de 385 au fost vehicule comerciale. Faţă de 2005, când românii au cumpărat aproximativ 1.250 de automobile Mitsubishi, vânzările au crescut cu 37%. M Car Trading vinde modelele Mitsubishi printr-o reţea naţională de 15 dealeri. Pentru anul acesta, reprezentanţii companiei au spus că aşteaptă vânzări cu 75% mai mari, pe fondul lansării noilor generaţii ale modelelor Outlander, Pajero şi Lancer. Dacă cel din urmă va intra pe piaţă în toamnă, celelalte două modele au fost lansate oficial marţi 27 februarie. Outlander este cel mai mic vehicul de teren al Mitsubishi, a cărui gamă off-road mai cuprinde automobilul de teren de dimensiuni mari Pajero şi pick-up-ul L 200. Outlander a ajuns la a doua generaţie, care a fost lansată în Japonia în 2005, iar pe plan european şi-a făcut debutul la Salonul de la Paris toamna trecută. Pentru România, ţinta de vânzări este de 1.000 unităţi în acest an, iar comercializarea primei generaţii va înceta după ce importatorul va vinde cele 18 maşini pe care le mai are în stoc. Noul Outlander este propulsat de un derivat din motorul diesel furnizat de Volkswagen, cu capacitate cilindrică de 1.968 cm cubi şi 140 de cai putere. Ulterior vor fi lansate şi două motoare pe benzină cu puteri de 170, respectiv 220 de cai putere. În funcţie de dotări, preţurile noului Outlander cu motor diesel variază între 26.345 şi 34.021 euro, inclusiv TVA. Outlander dispune de şapte locuri, iar producătorul va folosi platforma lui pentru a produce primele maşini de teren ale mărcilor Peugeot şi Citroen, modele ce vor intra pe piaţa europeană în iulie. Prima generaţie a lui Outlander a apărut în 2001, iar pe piaţa din Japonia a fost comercializată sub numele Airtrek. Marca Mitsubishi a vândut anul trecut 131.790 de maşini în 26 de state europene, în scădere cu 8% faţă de anul 2005.

Auto

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite