Kia, câştigătoare la Salonul Auto de la Geneva

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Kia pare sa fie castigatoarea crizei
Kia pare sa fie castigatoarea crizei

Marca coreeana Kia pare sa fie castigatoarea crizei: niciunul dintre constructorii prezenti la Geneva n-a reusit sa se laude cu o crestere de 20% a cifrei de afaceri realizata in 2009, plus o crestere a profitului net pana aproape de un miliard de dolari.

Coreenii, prin vocea lui Paul Philpott, managerul general al Kia in Europa, au facut-o in aceasta dimineata, la Geneva. Rezultate bune au fost inregistrate si pe piata europeana, care a adus constructorului o crestere de 20% a vanzarilor in primele doua luni din 2010.

Succesul Kia pe piata europeana se datoreaza celor sapte ani de garantie pe care ii acordam. Un pret redus nu mai este suficient, trebuie sa vii cu ceva mai puternic pe o piata atat de competitita”, ne-a declarat managerul, in contextul lansarii Duster, care-l va avea ca competitor pe noul Sportage de la Kia.

Marca coreeana a adus la Geneva cea de-a treia generatie de Sportage, care este mai scund, mai lat si mai lung decat generatia anterioara. Masina va ajunge pe pietele europene la sfarsitul acestui an. Dupa succesul C'eed in Romania, probabil ca si noul Sportage ii va cuceri pe clientii romani. Masina va fi produsa la uzina din Zilina, Slovacia, alaturi de SUV-ul ix35 al "colegei" de alianta  Hyundai.

Kia Sportage este unul dintre primele SUV-uri compacte apărute pe piaţă, la mijlocul anilor 90, dar a rămas în urmă în segementul în care o dată era deschizator de dumuri, având acum nevoie de o revenire spectaculoasă. Gama motorizărilor pentru Europa va fi  compusă din două dieseluri, 1.7 litri de 115 CP, 2.0 litri de 134 CP, respectiv 184 CP, şi două unităţi pe benzină, 1.6 de 140 CP şi 2.0 de 166 CP.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite